Šaltas variklis gęsta
#101 Svečias_Ricka82_*
Posted 2010 November 30 - 13:28
#102
Posted 2010 November 30 - 13:57
Ko gero iškart diagnostiką, pigiau išeispas mane ( 96m, 1.8l, 16v, benzinas/dujos) tas pats pernai ziema prasidejo, atejus pavasariui viskas ok, dabar vel....
nuo ko pradeti? bandyti zvakes, kuro filtrus pakeisti ar iskart diagnostika?
#103 Svečias_Ricka82_*
Posted 2010 December 01 - 10:21
#104
Posted 2010 December 02 - 12:07
Gali būti. Forumuose įvardytos įvairios mano aprašytų simptomų priežastys: susidėvėjęs laisvos eigos varikliukas, blogas MAP sensorius ar lambda zondas...tai tiems patiems pozymiams, priezastys gali buti ivairios?
#105
Posted 2010 December 07 - 06:49
#106 Svečias_Ricka82_*
Posted 2010 December 07 - 16:00
#107
Posted 2010 December 07 - 20:10
Buvo išlindus lambda klaida, kai lankiausi pas Senas, išsamiau tikrinsim zondą.
Edited by Kelmas, 2010 December 07 - 20:20.
#108 Svečias_Ricka82_*
Posted 2010 December 07 - 22:21
#109
Posted 2010 December 08 - 16:43
Variklio lemputė užsideda tik tada, kai variklis užgęsta.Kelmas,
Keisciausia, kad kiti pakeite lambda, tai raso, kad problema nedingo, tikiuosi tau pades.
Kai silta, kaip variklis dirba? neuzsidega variklio lempute?
as tai nieko nekeites, tai nzn ar cia verta viska is eiles keisti, juolab ir diagnostika tau nepadejo
Kai variklis apšyla (nors truputį kilsteli rodyklė), važiuoja be jokių problemų.
Kai lauke šiltas oras (net ir vasarą) vis tiek reikia šiek tiek laiko apšilti, nors ne tiek daug kiek rudenį ar žiemą.
Numatyta detalesnė lambdos diagnostika, naujienas aprašysiu šioje temoje.
#110
Posted 2010 December 13 - 19:22
#111
Posted 2010 December 13 - 20:06
#112
Posted 2010 December 13 - 23:10
Lambda bus tikrinama, gal neveikia jos pašildymas. Tik vargu ar dėl to užgestų variklis...o liamdos dar nepatikrino? Nes man kai darė diagnostiką tai minėjo, kad liamda jau į pabaigą, gal tai padėtu, nors kiek. Aš tai saviškės niekaip nesugebu pasikeist, per šalčius tingisi, nors jau turiu ją.
#113
Posted 2010 December 16 - 14:19
ok,i have now found the problem which is prone on these cars.
i sent the ecu away for testing,but never told the people what the problem was,instead i asked them to tell me and they were spot on,they suffer from a reversed surge of power and blows the airflow operation within the ecu.
Esą tai dažnas atvejis šioms mašinoms. ECU gauna priešingą galios šuolį ir sugadina oro srauto padavimo kontrolę (jei teisingai išverčiau).
Vienais atvejais padeda ECU programinės įrangos perrašymas, kitais - reikia keisti patį ECU.
Versija gana įtikinama, ypač prisimenant tai, kad Aidas yra minėjęs, jog blogai funkcionuojantys davikliai neturėtų užgesinti variklio, o tai greičiausiai iššaukia blogas oro padavimas.
ECU esą taip pat nuprotėja dėl ne visai gerai veikiančios babinos.
Edited by Kelmas, 2010 December 16 - 14:29.
#114 Svečias_cacunia_*
Posted 2010 December 17 - 15:58
#115
Posted 2010 December 17 - 21:47
Variklio temperatūros davikliai du: žalias ir mėlynas. Čia nupieštas tik vienas - nr. 4 (berods žalias).
"Įtekančio oro" tai čia kalbi apie tą droselinėje sklendėje (nr. 10)?
Nauji pas mane yra:
- alkūninio veleno padėties daviklis;
- MAP sensorius;
- laivos eigos varikliukas;
- ventiliatoriaus įjungimo daviklis (radiatoriuje).
#116
Posted 2010 December 18 - 10:07
Edited by GTI, 2010 December 18 - 10:14.
#117
Posted 2010 December 18 - 12:45
Aš kažkodėl įsivaizdavau, kad ant skydelio rodo tą pačią temperatūrą, kokią mato ECU Turiu antrą naudotą komplektą šitų daviklių, reiks pabandyt.Žalias temperaturos daviklis siunčia parodymus kompui o mėlynas siunčia duomenis i skydelio parodymus - buna dar ir rudas kuris matuoja temperatura kondicionieriui . Atjungus žalia davikli - mašinos net neužkursi
#118 Svečias_cacunia_*
Posted 2010 December 18 - 18:05
Vienas daviklis būna informacijai į ECU, o kitas informacijai į skydelį (rezultatas ne skaičius, o rodyklės padėtis tarp mėlynos ir raudonos spalvų, rašau tam, kad nesumaišytum su rodoma lauko temperatūra). Kuris pas tave į ECU siunčia nežinau, gal tas žalias kur klubietis minėjo aukščiau. Įsitikinti gali atjungęs fyškę nuo bet kurio iš jų ir po to pabandęs užvesti auto. Jeigu atjungtum į ECU daviklį, tai turėtų neužsivesti auto. Jeigu užsivestų, tai pašildyk auto apie 5 min ir žiūrėk ar pakils temperatūros rodyklė skydelyje. Taip išsiaiškinsi kuris tiekia info į ECU. Žinoma po tokių veiksmų liks klaida ECU, kad ją ištrintum reiks (-) atjungti nuo akumo valandai kažkur.Aš kažkodėl įsivaizdavau, kad ant skydelio rodo tą pačią temperatūrą, kokią mato ECU Turiu antrą naudotą komplektą šitų daviklių, reiks pabandyt.
Edited by cacunia, 2010 December 18 - 18:08.
#119
Posted 2010 December 18 - 22:35
Edited by ganksteris406, 2010 December 18 - 22:37.
#120
Posted 2010 December 21 - 17:52
Žalias temperatūros daviklis (schemoje nr. 4) nėra visai geras, bet ne toks blogas, kad trukdytų varikliui dirbti. Mėlynas daviklis duoda parodymus skydeliui, jis geras.
Tas blogasis temperatūrinis daviklis jungiamas žaliai nudažyta jungtimi (kaip ir nr. 4), tačiau jis pastatytas ant metalinės droselinės sklendės dalies, kur praeina grįžtamas antifrizo kanalas, šildantis droselinę sklendę. Šitas daviklis nepažymėtas schemoje.
Eksperimentavimo tikslais daviklis atjungtas, pabandysiu taip važinėti ir ieškosiu naujo.
Gal kas nors esate susidūrę ar žinote ką plačiau apie šitą daviklį ir kokią įtaką jis gali turėti variklio darbui? Aidas sakė, kad pagal konstrukciją šitas ir daviklis nr. 4 duoda į ECU informaciją apie temperatūrą ir todėl gali būti, kad bėda jame.
Oro srauto temperatūros daviklis (droselinėje skelndėje, nr. 10) geras.Išsiaiškink kiek pas tave temperatūros daviklių ir pakeisk svarbiausią variklio ir po to įtekančio oro (ne lauko išorės temperatūros!) temperatūros daviklius į naujus.
Edited by Kelmas, 2010 December 21 - 17:59.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users