Kai kada nenutyliu, ko iki galo nesuprantu. Bet man taip aiskino. ;) Nemuskit. Na, nebent versiuko odos dirzu.@Sidas:
Reduktorius su kardanu per babYna kala! O dirza reikia pirkti teisinga. Geriausia is versiuko odos, idant kai kita karta lups per uzpakali, anas netruktu. Tamista arba kazka nutyli, arba pasiklydai tarp temu. Atidumo kolega, atidumo!
Kietųjų dalelių filtras (FAP)
#161
Parašyta 2008 balandžio 10 - 08:42
------------------------------------
Sportiniai R17 TeamDynamics Monza R + Hankook Ventus S1 evo
#162
Parašyta 2008 balandžio 10 - 15:06
#163 Svečias_Ramunelek_*
Parašyta 2008 balandžio 11 - 07:10
Tai as buvau Panevezyje ir labai padejo ir viskas dabar saunu ,o buvo uzsikimses filtras ,labai dekui o tai butu reikeja moketi nezmoniskus pinigelius ,dekuiTai pasinaudojo kas nors tuo Panevezio numeriu tai gal papasakos kiek kainuoja kiek laiko uzhima ir t.t.
kaip supratau imeta ta FAP filtra (sudetije yra platinos kiek perskaiciau) ir ta bakeli ipila dizelino (jauciu geriau kad butu zieminis) ir perprogramoja ir viskas veikia...
pas mane tai laikas nuo laiko raso kad uzsikimses filtras, karta i 3 dienos kokios ant 5 minuciu... tai va galvoju gal i servisa ir neverta...
#164
Parašyta 2008 balandžio 11 - 13:34
Vilnius
#165
Parašyta 2008 balandžio 11 - 13:43
Kebulo numeris ir detali.ru nieko nesako? Arba kebulo numeris ir Zibintas? Bet kokiu atveju, jei ieskai naujesnio, itariu, jog pavargsi beieskodamas.Labai idomu suzinoti kokie HDI yra su FAP kokie be jo(tiksliau domina virikliai montuojami i 307, bet idomu jau ir bendrai). Tikriausiai skiriasi varikliio kodai. Gal kas zino tikslios informacijos apie tai? Kaip atskirti pamacius masina?
Visai nera noro apgaudineti kompiuteri, kad turiu fap, o istikruju jo nera(ispjautas ir pan.), ir moketi uz fap malonumus nesinori!
#166
Parašyta 2008 balandžio 11 - 14:11
Tikriausiai pasakytu, bet gi is turgaus neskambinsi i Zibinta tokiais klausimais, o va panaudoti siolaikines inf.technologijas ir su mob.telefonu pasijungti prie interneto tikriausiai imanomas daigtas. Tik kad jei taip sunku bus rasti, nes visi nauji tik su FAP, tai ko gero reikia listi prie temu susijusiu su FAP ir jo prieziura.Kebulo numeris ir detali.ru nieko nesako? Arba kebulo numeris ir Zibintas? Bet kokiu atveju, jei ieskai naujesnio, itariu, jog pavargsi beieskodamas.
Vilnius
#167
Parašyta 2008 balandžio 11 - 14:31
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#168
Parašyta 2008 balandžio 11 - 14:43
nevisai as, as dar nadaugau , kolega iesko.Į kelintus metus taikaisi ir kokius variklius?
nuo 2003-.... metu HDI(kad ne maziau 100a.g.)
Vilnius
#169
Parašyta 2008 balandžio 11 - 15:07
1,6 90ag nebuvo su FAP. 1,4hdi irgi, bet ar jis buvo statomas 307 nzn. Cia zinau tiek kiek man teko dometis.nevisai as, as dar nadaugau , kolega iesko.
nuo 2003-.... metu HDI(kad ne maziau 100a.g.)
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#170
Parašyta 2008 balandžio 11 - 19:42
Man jau taip padare,apgavo FAP dabar viskas ok,jokiu klaidu nemeta ir trauka pagerejo truputi, jei netingi atvaziuok i Panevezi ir viska tau sutvarkys,numeris tas pats kur tau idejo siqstas.Uz programos sutvarkyma 300lt,filtro nuemima 70 lt,o del to skyscio man nieko nedare nes liko dar pravaziuot 40tukst km.Sveiki,
atsitiko toks dalykas mano 607 liutukui, truko galva, sutvarke, bet dabar jeigu tik gerai paspaudziu akseleratoriu, tai is karto uzsidega "check engine" ir savaime aisku isijungia servisinis rezimas, masina ne velnio nebevaziuoja (netraukia), kol neuzgesini ir nepastovi kokias 5 -10 min., tada vel viskas normaliai, kol vel gerai nespusteli. Panasu, kad del galvos trukimo i ismetimo sistema papuole nemazai ausinimo skyscio, nes pries diagnoze, kad trukusi galva, ausinimo skyscio bakelis istustedavo per savaite. Klausimas: ar ausinimo skystis uzterse FAP filtra, ar tiesiog i jo likucius jis reaguoja, o gal per laika ausinimo skystis isdegs is ismetimo sistemos ir viskas bus tvarkoje? O gal reikia keisti FAP, tik neaisku ar jo vel neuzkis ausinimo skyscio likuciai? Esu girdejes, kad ta FAP filtra galima apgauti, ar visai ismesti, kiek cia tiesos?, gal kas esate su tuo susidure.
Butu malonu isgirsti jusu nuomone!
#171
Parašyta 2008 balandžio 11 - 19:44
Nevaryk i ta servisa paskambink tuo numeriu ir viskas bus ok!!!!! Man tai apie 2 val operavo dabar viskas okTai pasinaudojo kas nors tuo Panevezio numeriu tai gal papasakos kiek kainuoja kiek laiko uzhima ir t.t.
kaip supratau imeta ta FAP filtra (sudetije yra platinos kiek perskaiciau) ir ta bakeli ipila dizelino (jauciu geriau kad butu zieminis) ir perprogramoja ir viskas veikia...
pas mane tai laikas nuo laiko raso kad uzsikimses filtras, karta i 3 dienos kokios ant 5 minuciu... tai va galvoju gal i servisa ir neverta...
#172 Svečias_Tomutis_*
Parašyta 2008 balandžio 14 - 16:26
o kiek jis tau kainavo ??Antipollution fault gali tureti daug reiksmiu, mano atveju ji ismete kai numiro auksto slegio siurblys prie variklio
#173 Svečias_Tomutis_*
Parašyta 2008 balandžio 14 - 16:43
na va ,idealus mano pavyzdys ,uzsidege antipollutio foult ir ka ,ogi daug ka - variklis dirba kaip pigi kekse ,toks jausmas kad nedirba cilindras,sunkei kuriasi kartais reik uztempti ,aisku jei pasiseka nu nafik ,kita sav ant kompo varau i mzk ,ko gero teks dirbti virsvalandzius stiprejTai jau isvertus antipollution reiskia antiuztersimas. Tai vienas is dvieju - arba su duju ismetimu
kazkokios bedos,arba su oro padavimu i salona. Mano atveju buvo antras variantas
#174
Parašyta 2008 balandžio 14 - 17:53
Auksto s Siurbliai numirsta nuo ''sauso'' dyzelio-susidevi plundzeriai.Restauruoja siurblius,kapitaliniu remontu-remont komplektai.Ir vel naujas .Antipollution fault gali tureti daug reiksmiu, mano atveju ji ismete kai numiro auksto slegio siurblys prie variklio
o kiek jis tau kainavo ??
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#175 Svečias_Tomutis_*
Parašyta 2008 balandžio 14 - 18:24
atvaryk i mazeikius ir gausiVytai, isduok paslapti kur ta filtra gauti Atejo laikas man ji keisti, kitaip matyt nieko nebus. Ir gal kas zinot kur FAP skyscio isigyti zmoniska kaina.
#176 Svečias_pezuke1_*
Parašyta 2008 balandžio 17 - 12:42
#177
Parašyta 2008 balandžio 19 - 13:47
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 balandžio 19 - 13:51
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#178
Parašyta 2008 balandžio 21 - 07:12
Dekuj, to ir reikejo!Fap-euro 4 norma.pvz Mercedes-''blue tech''.Peugeot 2.0hdi be fap:RHZ;RHY varikliai.Su fap:RHS;RHR varikiai.Dar yra 2.2hdi:4HX;4HZ.Raides pagal vin
Vilnius
#179 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2008 balandžio 21 - 12:27
#180
Parašyta 2008 balandžio 21 - 23:00
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0