Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi Vakar, 07:05
*****

#772604 Peugeot 5008 2017 m. 1,6 benzinas (121 kw) kartais užkūrus pulsuoja va

Parašė tadas1991 2024 kovo 10 - 21:16

O kaip tas reikalavimas, kad reikia keisti prie tam tikros ridos arba kasmet, nepriklausomai nuo ridos?

Reikalavimas ar rekomendacija?

Reikalavimas gali buti tik kol garantinus laikotarpis arba papildoma garantija kokiem nors komponentams su tuo susijusiems, jei nori, kad galiotu.

Visa, kas toliau, o apie tai dabar ir kalbame - tik rekomendacija.
Tai savininkas/vairuotojas pats sprendzia, kaip ir ka daryti ir kiek priziureti, kada aptarnauti.
Mes ka cia kalbam, tera musu praktika, ka matom kasdien atvaziuojanciuose remontuotis automobiliuose, kurie tikrai ne katik is salono. Ir ka matom, apie ta ir kalbam. Tai jusu atveju, jei vazinejat su nauju is salono, ir neplanuojat naudoti 10-15metu, tai sita informacija isvis nelabai net ir aktuali butu, nes jum tikrai atlaikys, o rupintis visais kitais pasaulio nepazistamaisiais vien is geros valios, tiek laiko gyvenime neuzteks.

Tai ilgalaikio poveikio analize, ir tas poveikis net ne visada pagal kilometrus jauciamas, kaip ir sakot. Francis vazinejo ten su kazkokiu VW, kuriam beveik nekeite tepalu, nuvaziavo 400kkm per kokius 5 metus, ir variklis atlaike be problemu. Tai komercinio naudojimo automobilis, kuriam galima keisti pagal gamyklinius kilometrus is esmes be problemu, tik reik suziuret, kad bent nepritruktu. Nes yra nauju varikliu be matuokliu su labai ilgu intervalu ir deginanciu tepalus, o davikliai daznai gryba pjauna jau po poros metu.
Jei automobilis vangaus asmeninio naudojimo, ir naudojamas jau i pliusa nuo tu 400kkm, kaip daug Lietuvoje naudojamu, reikia vistiek ta kilometraza mazinti, nes elementariai senas variklis su prastai veikianciom ekologinem sistemom zymiai greiciau uztersia tepala, o tada dar nuo praktiskai vangaus naudojimo ir ilgu stovejimu tie uztersti suodziais ir oro dregme (emulsija) tepalai virsta i nebelabai tirpia kose. Tas ypac jauciama, kai automobiliu savininkai buna senoliai, kur nuvaziuoja geriausiu atveju 5 tukstancius per metus, o buna ir 500km. Nu bent kas pora metu reiktu pakeist tada, ypac benzinams, kur gan daug dregmes degimo kameroje, taigi ir tepale, o taip pat ir susikaupia daug pacio benzino tepale, kuris del trumpu atstumu neisgaruoja ir skaido tepalo veiklias medziagas.
Trecias atvejis yra Taksi ir panasios paskirties automobiliai, kurie dirbant ziema ir naktimis, arba diena per pika, nesuka tiek daug kilometru ar laiko, kiek daug suka varikli laisva eiga. Galima butu skaiciuoti motovalandas, kaip sporte, bet Peugeot padare taip, kaip siuolaikiniai motovalandu skaiciuokliai, kurie skaiciuoja ne laika, o realu apsisukimu skaiciu - BSI blokai nuo nuo BSI2004 skaiciuoja variklio alkuninio veleno apsisukimus. Ir pagal ta kieki, jei automobilis stovi, o ne vaziuoja, mazina kilometru kieki skydely.

Tai, ka Laimonas parase, yra jo nuomone. Ka as parasiau, mano. Tai jos skiriasi, kas yra normalu, nes Laimonas labiau pedantas, ir savo masina plauna ir poliruoja, o as labiau murzius tepalinis, ir savo kasdieni plaunu pries TA, vestuves ir laidotuves. Tai pas mane skaitliukai skydeliuose tiek 2010tu, tiek 1999tu padaryti ant 10k, bet ne visada taip iseina, nes savo transportui po sunkiu dienu ir naktu prie kitu, daznai nebelieka upo. Bet iki 15k visada pasikeiciu. Ir varikliai viduje svarus. Turbut galetu buti ir daugiau tu kilometru, nes seni varikliai nera trapus ir naudojama moderni alyva, bet remiuosi tuo, kad eksploatuojama 70proc mieste ir dar salyginai daznai gazas buna nemazai nuspaustas bei salyginai daznai variklio kompiuteris nebeleidzia kelti apsisukimu skaiciaus.

Turiu dabar moralini klausima, ar savo pezui isvis dar keisti tepala. Iki eksploatacijos pabaigos, t.y. tikriausiai paskutines TA pabaigos liko pusantru metu. Nu tikrai atlaikys ir nepakeitus, bet kilometru skaitliuke jau tik 2000 liko. Tai gal dar pakeist?

Motociklui keiciau tepala 2022tru rudeni, grizes is keliones po Islandija. Nuvaziavau nepakeites gal 8kkm, nors gamintojas 1996tais nurode 12men arba 6000km. Cia su tuometiniu 10w40 pusiau sintetiniu. Dabar ipilta 10w40 modernus sinterinis. Tai pernai nekeiciau, nes birzeli gime vaikas ir per sezona turbut 1000km nenuvaziavau. Siemet paziuresiu per akute ir turbut pakeisiu tik rudeni po sezono. Planuoju truputi pasivazineti, kiek dama isleis.

Isvada, kad bukime ukiski ir bukime savininkai savo turto. Patys ir spreskim.
Tilto sarnyrus reikia patikrinti ir sutepti kasmet. Kai Kleboniskio tilto netikrino ir netepe 25 metus, tai sarnyrai supuvo ir suluzo bei nukrito perdanga. Po to buvo visa brangi sudetinga operacija pakelt ir padet atgal ant nauju sarnyru. Bet gal taip gavosi pigiau, nes 25 metai visai nemazai. Tai tik pasiseke, kad pati perdanga atlaike ir nesuluzo nei krentant, nei keliant :)

O jei nenorim buti ukiski, pasitikekim meistrais, kuriais pasitikime. Tada beveik garantuotai bus brangiau, bet jei finansai tai leidzia, tai sutaupysim laiko ir streso. Nes tikiu, kad zmogui, kuriam automobilis tik transporto priemone, dar galvot kaip ir kada cia tepalus keist, derint prie savo asmenybes. Turetu but visai neidomu..
  • 1


#772451 508 multimedija

Parašė tadas1991 2023 gruodžio 22 - 01:48

Jei tik ekranas grybauja, o visa kita veikia ok, tai turbūt tik ekranas ir genda. Remontas keitimo būdu. Galima keisti tik ekraną, tik sužiūrėkit kodus, kad nebūtų nuo kitokios multimedijos.

 

Su tais androidais. Visokių jų būna, ir pakenčiamų, ir visiškai šūdinų. Funkcionalumo atžvilgiu. Kad garsas būtų nors padorus, ir kad radija normaliai veiktų,, dar nemačiau.


  • 1


#772275 Nešyla 508 salonas (viena pusė arba abi)

Parašė tadas1991 2023 rugsėjo 18 - 15:36

Tai turbut ne paneles, o peciaus viso bloko.
Jei naujom dalim remontuot, ir jei tikrai sklende luzus, tai turbut tada taip, nes jau kokius 20 metu atskirai peciu komponentai nebeparsiduoda, apart varikliuku. Visa kita kaip vienas slunkas. Isskyrus kai buvo 407 ir C5 II/C6 luztancios sklendes masine problema, pats PSA isleido patobulintas sklendes atskirai.
Nu ir C5 I buvo remontini varikliuka isleide ilgesniu stokeliu.
Abieju gamyba/tiekimas jau nutraukti, deja.

Bet 508 turetu dar but naujas pecius, tik tikrai bus brangu. Reiktu ieskot kazko srote matomai, nes siaip jiems nelabai luzta ten kas bent kolkas. O pirmiem jau 12-13metu. Arba kazka klijuot.

Tegul tik jie pastato ta sklende ir parodo jum, kad tikrai karsta ora pucia keleivio pusej, pries ardydami puse salono lauk.
  • 1


#771316 Su pavasariu visus!

Parašė tadas1991 2022 balandžio 10 - 06:06

Ačiū, jus taip pat.

Dar sutramdome, bet vis sunkiau. Jėgos žmogaus slopsta, o liūtų nelabai :)

Štai ir nesutramdėme, vienam turimų liūtukų (206SW) pabiro sankaba. Priekaištų jokių, nes rida ant skyduko greit bus 360kkm, ir jau apie du metus zyzė išminamas guolis, tai sakyčiau labai gerai atkentėjo vargšiukas. Kankinau iki galo specialiai, nes nenorėjau ten lįsti, kol dar veikė, žinodamas. Ir išardęs jau radau sukinėtus diskatoriaus varžtus, vadinasi jau ir ne pirmas keitimas. Gedimas, tai subiręs užstrigęs guolis pragraužė diskatoriaus plunksnas ir sulindo vidun, o ten jį visą iki galo sudrąskė į gabalus. Važiavo tuo metu dama, tai truputį šiktelėjo, nes dūmais iš po kapoto parūko, nes plastikas pasilydė. Bet labai geras moments pasitaikė, kai jau parvažiavus namo prisiparkavo, ir tik norėjo pasitaisyti vietoje, tai liko nepasitaisius. Kitą dieną ramiai iki darbo nuvažiavau be sankabos ir, sulaukęs savaitgalio, pakeičiau.

 

Kadangi variklis senas geras 1,4i TU3 8 vožtuvų, tai ten sistema Žemaitės lito paprastumo. Sankaba sprindžio, nu gerai vyriško sprindžio skersmens (180mm), ir be jokių SAC ir DMF, tai visas trijų dalių komplektas Valeo (Original linijos, ne Classic) apie 60eur. Ta proga, kad taip pigu, tai sumečiau dar naują kreipiančiąją, naujas išmynimo šakutės įvores, aišku ir visus naujus riebokšlius. Dėžės tepalas per pastaruosius 50kkm keistas gal du kartus, tad liko tas pats. Visas biudžetas tilpo į 100eur, aišku darbas nuosavas. Net šypseną kelia tokie remonto biudžetai, kai dieną prieš vožiau dviem metais naujesniam Volvo benzinui dėžę, kur irgi benzinas, tik 2,4 penkių cilindrų, ir komplekto su dvimasiu smagračiu kaina x10, bei darbo praktiškai dviem dienom, lyginant su pusdienu skrupulingo. O pirmadienį vošiu 508 1,6HDi roboto dėžę, kur irgi komplektas palei 400, ir dar krūva priedų.

 

Laukia turbūt dar diržai, nes ne mano keisti ir jau 80+kkm, o mašinos turbūt vis tik dar nekeisim į naujesnį kolkas. Kas bus irgi pigu ir lengva, tuo pačiu bus galima ir vožtuvus vėl pareguliuot bei dangtelio tarpinę rasojančią vėl pakeist, ir tada gali tekti ir galinį tiltą paremontuot, nes jau pradėjo skėstis ir garsiukų kartais paleist, kas labai liūdina... Nes SW mantrodo nėra lenkiškų restaurankių. Na ir per galvos tarpinę jau tepaliukas vis stipriau sunkiasi. Dar nelaša ir nebėga, bet toliau naudojant jau gali ateiti ir tas laikas.

Senatvė vis tik.

 

Užtat atėjus šiltesnėm dienom jau spėjau nudžiugti, kad po žiemos vis dar puikiai šaldo pernai tvarkytas kondicionierius. Kompesorius truputį žaliuoja, bet nedaug, o visur kitur sandaru ir neišsibezdėjo. Naujo tokia mašina vistiek negaus, o naudoti šitiem varikliam nesimėto, tai tegul dar pabūna :)

 

Gero likusio pavasario visiem ir smagių artėjančių Velykų :)


  • 1


#771294 2.0 hdi bendros problemos

Parašė tadas1991 2022 kovo 21 - 02:51

Prie to pacio 2006m.C5 2.0 100kw.meta klaidaP1598 Tadai gal galetum paciupinti  sita reikala ir kada?Jai pas Pauliu adresa mintinai zinau,cia draugo ne mano auto.Duok zinot.

Labas. Ta klaida, kiek pamenu, nieko negroja variklio darbui ar kokiam nors veikimui, ir susijus su vožtuvu termostate, kuris būna tik pas 04-05 ankstyvuosius šitus variklius, o paskui nebebuvo. Dažnai jis nebeveikia arba dar ta klaida kartais būna išprogramavus DPF/EGR. Tokiu atveju, jei mašinais kuriasi, važiuoja ir šyla normaliai, o variklio klaidos lemputė nedega, tai nereikia sukti galvos dėl to išvis. Jei dega, tuomet kažkas kito ir reikia žiūrėti gyvai jau.

Vieta ta pati, tik paskambinkit susitarti laiką. Diagnostikai kompiuterinei beveik kiekvieną dieną galima, jei nėra baisinis užimtumas gyvas.Jei po to reikalinga mechaninė diagnostika ir/ar remontas, žodžiu daugiau, nei pusvalandžio darbas, tada už kelių savaičių jau tektų tartis.


  • 1


#771234 Peugeot 3008 SUV

Parašė tadas1991 2022 sausio 31 - 02:57

Testai parode, kad geriausiai veikia gumines padangos. Taip pat, kad kvadratines padangos gerai veikia tik ant labai specifines formos banguoto pavirsiaus. Visom kitom pavirsiaus formom geriausiai tinkamos apvalios padangos.
  • 1


#770590 EP6 klaidos kodas P0299

Parašė tadas1991 2021 liepos 29 - 20:35

Turbinos restauravimas 99proc. neišsprendžia per didelio/mažo slėgio klausimų. Turbiną reikia restauruoti, jei užlankstyti sparneliai ir per daug švilpia, jei per daug kliba ašelė ir yra pavojus, kad prakiurs tepalas į įsiurbimą arba išmetimą, arba jeigu jau prakiuro arba netgi lūžo ašelė ir jau patenka tepalas. Tada ne per didelis/mažas slėgis būna, o išvis nepučia. Bet kažkodėl dauguma netgi respektabilių automechanikų ar rimtų net ir dylerinių autoservisų vistiek siunčia restauruotis turbinos. Parodyčiau, kokia lavoninė mano kasdieninės mašinos turbina, tai dauguma išsigąstų, bet pučia kaip pašėlusi.

Taigi, pradėkit gal rimtai nuo to vožtuvėlio, kuris vadinamas DV (diverter arba dump valve). Jis išleidžia turbinos sukurtą slėgį atgal į įsiurbimo beslėginę pusę pakartotiniam suspaudimui, t.y. veikia kaip BOV vožtuvas, tiesiog skiriasi tuo, kad to oro neišleidžia į atmosferą, už tai nėra tų pseudo-sportinių automobilių nusišnypštimo garsų. Tam DV būna suplyšta membrana ir visada biškį leidžia. Išardyt ir patikrint nėra sunku, ir nusiima labai paprastai, prie turbinos prisuktas juodas balvonėlis trim varžtais, jungtelė maža dviejų laidų. Čipuojant keičia dažnai į VW analogišką vožtuvėlį, nes rimtesnė membrana ir spyruoklės, o gamintojas ir matmenys darbinės dalies identiški.. Arba pakeičia tik vidurius iš VW, tada nereikia didinti skylių ir keisti fiškutės. Bet jei viskas standartas, veikia gerai ir originalas, tik dėkit naują, o ne šrotinį. Jie nebrangūs, gal apie 50-60eur. Jei su juo viskas gerai, tai toliau žaidimas su vakuumais ir diagnostiniu prietaisu ant kelių, vairuojant.

 

Neseniai vienam Peugeot su tokiu varikliu išsprendžiau perpūtimo problemą, buvo neprasitraukiantis vakuumėlio nusišnypštimo filtriukas. O prieš tai kiek teko žaisti, kol radau. Ir tą DV tikrinau, ir vožtuvėlius kelis bandžiau keisti, ir pačią turbiną reguliavau, galiausiai tik su vakuumo pompele buvo viskas pilnai patikrinta ir pastebėta, kad filtriukas pučiant prasipučia ir tarsi viskas ir gerai, o traukiant - užgnyba vakuumą ir rodyklė nė krust. Todėl, kad ištižęs jo guminis apsauginis dangtelis veikė, kaip atbulinis vožtuvas.


  • 1


#770275 Peugeot 3008 SUV

Parašė tadas1991 2021 balandžio 26 - 16:53

Ar jus su pasatais kontrabanda veziodavot? :)
Nebelabai seda tos spyruokles isvis, cia ne ziguliai ir ne 1984tu pasatai su pilna bulviu bagazine.
Keiciau uzpernai savo 2004tu 206 spyruokle. Viena luzo, viena ir pakeiciau. Gal kokiu 5mm skirtumas ir gavosi, bet tikrai ne daugiau.
Jos kai pergrudintos, tai daugiau luzta, nei seda, bet paprastai rida jau buna 300k+.
O pakaba ten primityvi, nieko super gendancio ar super brangaus. Galiniai stabdziu diskai integruoti kartu su guoliais, tai geri gali buti brangesni. O kitkas normaliai.
  • 1


#770159 ModestasL P406 2.0 HDi

Parašė tadas1991 2021 balandžio 01 - 03:03

Right to repair yra gerai, bet yra ir teisė nepirkti ko tu nenori. :) Čia aišku diskusija be galo, be krašto, bet tik yra ir kita medalio pusė.

 

 

Visom temom yra kita medalio pusė, bet nebūtina ja aklai prisidenginėti, kai realus tikslas tikriausiai ne visada susijęs su deklaruojamu tikslu, ir kartais paaiškinimas toks kvailas, kad net ausys kyšo. Ir jei jau reikia žiauriai saugumo autonominiam vairavimui, tai kodėl atjungiamas ne autonominis vairavimas, o greitasis įkrovimas?

 

Apple saugo savo klientų duomenis, bet atsitikus nelaimei ne tik atsisako padėti iš įrenginio juos ištraukti arba perkelti į naują įrenginį, bet ir teigia, kad tai neįmanoma, nes nenaudojote debesio. Yra žmonės, kurie moka, daro ir padaro, bet jie sukčiai, apgavikai ir dar pažeidžia intelektinę nuosavybę. Buvo netgi iki tiek, kad perkant naują laptopą vietoj seno supilto atstovas teigia, kad duomenys nėra perkeliami, nors visas darbas nuėmus galinį dangtį atsukti vieną varžtelį ir perkišti senojo kompo sveikutėlį SSD į naujo kompo lizdą (čia kol dar buvo keičiami, dabar makbukuose jau irgi įlituota viskas). Kur čia saugumo klausimas? Taigi elementarus išsidirbinėjimas, kaip ir kai šaragė keičia telefono ekraną, tai paduodi pilną savo šlamšto ir atgauni pilną šlamšto, o labai rimtos įstaigos daro factory resetą, kad tektų paskui viską iš naujo susitvarkyt, susiinstaliuot ir susikonfiguruot. Tai kai nešiau savo seną telefą ekranui keisti už didesnę kainą, negu jis naudotas kainuoja, tai toks ir buvo argumentas, kad už tą 60eur didesnę kainą man viskas bus taip, kaip buvo, ir galėsiu iškart toliau naudotis, negaišdamas laiko.

Tesla saugo gamtą su elektra, bet neparduoda jokių atsarginių dalių daužtoms mašinoms, nes nu gi ją reikia išmesti, paversti šiukšlėmis ir pagaminti naują. Įdomu dar, kaip su akumų perdirbimu bus, kai praeis normaliai laiko ir jų paduos megatonomis. Ar ten viskas jau suplanuota, ką su jomis daryti, kad būtų irgi nulinė emisija, ar irgi žiūrėsim tada, kai jau kils bėda, kaip ir su plastmasėmis, o tada jau nebebus ką daryti, kaip su plastmasėmis, nes žmonės tiek įpratę prie visko įpakuoto ir dar maišeliuose, kad jei pradėsi naudoti popierių, per metus iškirsi visus planetos mišku. Ar reikalingos brangios medžiagos liks vietoj, o kas neperdirbama arba brangiau iš naujo, nei perdirbt - į Afriką sudeginti? Sprendžia emisijos miestų centruose problemą, ir nelabai daugiau. Dar labiau, jei elektra gaminama ne iš saulės ar vandenio čiurlenimo, o ką nors deginant.

 

Beje, kai kalbėjau apie dalis, tai ne vien tą trečiųjų šalių dalių klausimą kėliau. Bet ir apie naudotų dalių naudojimą. Tas ne visada labai patikima, bet užtai super labai ekologiška, nes neišmetami tinkami naudojimui komponentai. Krypsta irgi link to, kad nebegalima. Tiksliau, kaip ir galima, bet vis sunkiau ir sunkiau :)

 

Dabar jau yra kalba, kad dėl belaidžio įrenginių įkrovimo ir su naujausiais modeliais nebepridedamo įkroviklio arba kai kuriais atvejais netgi laidu - pastebimai pamažu kyla bendras elektros reikalingos galios kiekis. Sakykim, procento ar kelių skirtumas, nežinau. Įdomu, kas bus, kai, perėjus prie pilnai elektrinio transporto, prireiks 2-3kartus daugiau elektros energijos. Kokie bus tada projektai ir kokios elektros/krovimo kainos, ir po kiek laiko bus akcizas kainų išlyginimui.

 

O dėl nepirkimo, tai taip ir yra.

Na, Tesla tai ne pagal kišenę tiesiog, tai čia net ne argumentas. IPhone neperku ir turbūt kad ir nepirksiu. Bet kad, kaip ir sakai, pamažu ir kiti taip važiuoja, tai greit nebebus didelių pasirinkimų, kaip tik kelt visą savo gyvenimą į debesį ir nieko neberemontuot, nes pigiai negalima, o pas atstovą pigiau naujas.

 

Dabar, kai žmogus žmogui priešas ir vieni kitus laisvai laikom idiotais, durniais, debilais ir nepasitikim, o mieliau pasitikėti dideliais korporaciniais arba valstybiniais ūkio subjektais, tai viskas labai kryptingai ir juda į tą distopiją, kuri matoma filmuose apie ateitį. Viskas labai saugu, bet pamažu nebelieka beveik jokio pasirinkimo žmogui, kuris nori su alaus skarbe praeiti Laisvės alėja, užsidėjęs maikę su užrašu "Ponas adrenalinas" ar nusifotkinti įsilipęs į medį pliku užpakaliu. T.y. saugumo labui aukojama pasirinkimų laisvė ir privatumas.


  • 1


#770107 Peugeot 5008 SUV

Parašė tadas1991 2021 kovo 19 - 23:16

Su Euro 6 dar ilgai ivaziuosi i centra lygiai tiek pat kiek su Euro 6 benzu,o jei neileis, tai neileis ir to ir ano.

Jei apie Vokietija, tai ne visai taip. "Diesel ban" zonos su melynu lipduku galioja tik dyzeliam, t.y. dyzeliai ten gali vaziuoti tik su Euro6, o benzinam ten pakanka zalio lipduko, t.y. Euro1, t.y. nuo 1993ciu metu.
  • 1


#770016 Su pavasariu visus!

Parašė tadas1991 2021 kovo 10 - 22:00

Esmė, kad jauni žmonės nebeateina į forumus reikštis, arba ateina tik kuriam laikui, kol randa arba neranda ieškomos informacijos, ir tada dingsta. Storių laikais tvari informacija nebėra įdomi ir įtraukianti.

O kas likę iš senbuvių arba naujai ateinantys vyresni vartotojai (rašytojai/skaitytojai), tai mes jau biškį pavargę ir mum jau nebeįdomu ir nebeatrodo vertinga tiek daug pasakoti ir kelti nuotraukas apie save. O gal niekada ir nebuvo taip jau labai įdomu. Bent jau man visada įdomiau gyvai parodyt ar papasakoti. Prirašyti daug smagu, bet paskui matai, kad dauguma vistiek ne taip suprato, kaip norėjai. Tai būna parašai kokį nors faktą, ir esi pasiruošęs bet kam papasakoti, kaip tai galima pasidaryti, bet tiesiog tingisi formuoti visą ilgą kokybiškai išrašytą ataskaitą su tvarkingomis nuotraukomis ir panašiai.

Interneto forumai kaip telefono skambučiai. Galima paskambinti telefonu arba naudojant tą patį telefono numerį kaip vartotojo vardą, paskambinti per Viberį. Nu ir daug kas dabar jau bando skambinti per vaiberį. Aš net nelabai suprantu, kodėl, ar kad skambučio kokybė būtų prastesnė, ar tiesiog ta funkcija jau atrodo kaip kažkas panašaus į ICQ, Mirc arba modeminį internetą :)


  • 1


#769786 207 1.6 68KW patrūkčioją, neveikia autopilotas, oro sklende.

Parašė tadas1991 2021 sausio 07 - 14:26

Tai aisku deze ne tokia kaip priklauso? Nes su tais dalykais sudetinga.

Panasu, kad tokia pati, Laimonai.
Juk rasiau, skirtumas skaiciu variklio programoje nuo realiu parodymu - vos keli procentai. ABS bloke padangos nustatytos teisingai. Ir padarius, kad nebutu jokio skirtumo, niekas visiskai nesikeicia. T.y. vazinejau su diagnostika ir fotkinau greicio ir apsuku rodmenis kiekviena pavara po kelis kartus, skaiciavom santykius ir Taurius rase i programa tokius skaicius, kad idealiai atitiktu pagal fakta. Jokio pokycio, veikia taip pat.
Lygino su turimom ir prieinamom programom tokio variklio su tokio modelio pavaru dezemis skirtingu peugeot/citroen modeliu - nelabai yra kitokiu variantu, ir programa irgi originali.
Bandziau prisikabinti prie to, kad ABS bloke Autel ir Diagbox rodo 8V neuzvedus ir 10V uzvedus, gal netvarkingai perduoda ir greiti. Itampa ant laidu tvarkingai 12V ir 14V su apkrova arba netgi prijungtu paciu bloku. Idejau kita veikianti bloka. Be rezultato, tie patys rodmenys. Paskui paziurejau, kad Lexia/pp2000 ir senas Launchas itampa rodo gerai ir su senu bloku, ir su donoriniu, tai kazkoks bugas. Perejau visas mases tame kampe, kuriu kelios buvo tikrai gerai pripuve, varztus vos pavyko atsukt. Bet jokio rezultato. Kazkaip itariu, kad bus kokia kvaila smulkmena arba koks vienas paluzes arba patemptas laidas arba kazkas netycia uzkliudyta, keiciant deze, del ko nera niekur jokiu klaidu, o tik artefaktu. Esu mates uzkliudytu ABS davikliu ir guoliu magnetiniu ziedu, kai greiti ir pavara rodydavo gerai iki tam tikro greicio, bet budavo ABS klaida autostradiniais greiciais, kai nebesugaudo magnetuku del per didelio tarpo imustoj vietoj. Buvau isibegejes gal iki 160kmh, jokiu klaidu ar grafikuose esminiu greicio skirtumu, arba, kaip tuo atveju, rodmens sokciojimu tarp ratu, nepastebejau. Patys ziedai atrodo graziai.
Stabdziu ir sankabos davikliai veikia tvarkingai. Kartais nuspaudus pedala Main brake switch ir redundant brake switch trumpan issiskiria, kokiai sekundei vienas suveluoja, bet labai greit issilygina. Bet net ir uzvedus pilnai imigusia masina ir isvaziavus ne karto nepanaudojus stabdzio pedalo, skirtumo jokio.
Be to, su Taurium nesupratom, kodel pavara rodo stipriai nuspaudus gaza, o atleidus iskart Neutral. Juk perdavimo skaiciai nesiskiria, sankaba neslysta, ratai neprasisuka 4 pavara ant sauso kelio.
Jei turit kokiu minciu, pasidalinkit, bandysim paziureti. Masina jau senokai pas savininka, bet taip ir susitarem, kad jei kazkokia mintis protinga kils, bandysim ziureti. Labai kvaila, kai ne pats kazka darei, nes negali pereiti visu mazgu ir vietu, kur galejai prisiliest. O darbas atrodo padarytas tikrai tvarkingai.
  • 1


#769783 207 1.6 68KW patrūkčioją, neveikia autopilotas, oro sklende.

Parašė tadas1991 2021 sausio 06 - 22:01

4 begi pamato, bet tik stipriai nuspaudus gaza. Paleidus gaza vel raso neutral. 5to nemato niekada. Pavaru perdavimus programoje tikrinom su Taurium ir skirtumas, lyginant su automobilio greiciu, vos keli procentai, padangu tolerancijos ribose. Variklio kompiuteris edc17, neiseina praplesti tolerancijos "nuo iki" iki begalybes arba padaryti visada matoma viena ta pacia pavara, kaip senesniems kompams, nes nurodomas dydis ne nuo iki, o tikslus skaicius.
Idomumo delei buvome padare lygiai lygiai pagal realius greicio ir apsuku santykius ir pokycio nebuvo jokio. Panasu, kad tai nesusije su pavaru perdavimo skaiciais
  • 1


#769776 Anekdotai, linksmi klipukai, bajeriai...

Parašė tadas1991 2021 sausio 04 - 23:25

O dievai, net keista matyti Kaercher logotipą prie tokio hipsteriško gędžeto.

Pakraunamas akumuliatorinis ledo gramdiklis, kuris ledą gramdo tokiu pačiu greičiu, kaip klasikinis ledo gramdiklis už eurą. O koks Fiskars'as ar Kungs'as turbūt krauna malkų, ypač jei valdomas stipriai vėluojančio į darbą gramdytojo ranka.

Ledo gramdiklis, kurį reikia krauti, saugoti nuo šalčio, karščio, numetimo, paskandinimo ir t.t. Ir dar rast kur mašinoj pasidėti, nes į durelių kišenėlę panašu netilps Ar su savim nešiotis, nes kraunasi vistiek tik iš tinklo :D

Dar būtų įdomu testas su centimetriniu lijundriniu ledu, kai pasiduoda bet kas ir tenka tiesiog šildyti, jei nenori nieko sugadinti


  • 1


#769635 "stringa" vairas P406 2.2hdi

Parašė tadas1991 2020 gruodžio 06 - 21:40

Gal dar galėtu kas patikslinti kiek perskaičiau tai vairo kryžme turėtu eiti 15*16 (P607 2.2hdi 98kw)?

https://www.robetas....vairoVairolazde

Turetu buti 15x16, bet 100proc. suzinosi tik isardes
  • 1