Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi 2024 Lap 30 13:04
*****

#690358 P406 2.1 Td 80Kw

Parašė tadas1991 2014 spalio 15 - 22:42

Sveiki, norejau paklausti, ar daro ytakos traukai pakeistas mechan kuro siurblys i elektrini(buves), nes netraukia taip kaip turetu 80 kw. Ar gal kokia kita beda gali buti? Aciu

Truputį turi, bet nereikšmingai, juntamai gal tik labai priekabaus vairuotojo.

Varyk pas meistrus reguliuot tą siurblį, nes tikriausiai ir kampas, ir ankstinimas, ir kuro kiekis bei turbo slėgio riebinimas negerai pastatyti.


  • 1


#689708 Prekyba automobilių detalėmis

Parašė tadas1991 2014 spalio 08 - 17:08

duru reik vairuotojo Kaune

Turiu nuo Citroen ZX raudonas arba Peugeot 405 tamsiai žalias. Po 30Lt. Tinka?


  • 1


#689707 Techinė apžiūra

Parašė tadas1991 2014 spalio 08 - 16:48

Jie su tuo dūmingumu labai puikiai uždarbiauja. Žmonės kaikurie net nesusimąsto, kad jei nedūmina jų standartiniu važinėjimo rėžimu, tai spustelėjus iki 4-5k, išmes tokius kamuolius. Tie kamuoliai ne dūmo, o tiesiog dėl per mažo srauto, važinėjant mažais sūkiais, neišpūsti ir susikaupę duslintuve suodžiai. Kitaip sakant, jum per kelias sekundes realiai išpūčia kelių valandų ar net dienų dūmo dozę. O aukštais sūkiais pralėkt būtent dėl to ir reikia, kad tuos suodžius nuo duslintuvo sienelių išpūst lauk.

Dažniausiai net su labai senu dyzeliu, 198x metų, normaliai prapūtus, plikom akim matomo dūmo per TA neišspaudžia. Nebent toks vos vos pilkšvas.

Prieš TA su dyzeliniu bolidu visada praminu autostrada trečia pavara 4-4.5k apsukų, bent kelis kilometrus, kartais ir 10. Arba mieste gerai atsidrąskau, kad kuo daugiau turbina pūstų kiekvienu pavaros perjungimu.

Pataupykit savo pinigus ir laiką - prisiminkit tai.


  • -1


#663693 Peugeot 206 2004m. 1.4HDI

Parašė tadas1991 2014 sausio 20 - 01:27

ne mano , mano AUDI :D
kiek pastebiu tas posakis patroputi pildos sto O to Gavno (RENO, PEZO) :D

Yra kitas posakis: žiūri į knygą - mato špygą.

Pirma, tai tavo filtro nuėmimas yra nieko vertas, nes į jo vidų nepasižiūrėjai (nebent sulaužei?), ir nematei, kaip atrodo filtruojanti medžiaga. Antra, turbūt net netikrinai jo praeinamumo bent elementariu papūtimu per vieną vamzdelį burna būdu. Trečia, būna ir kad oras dar prasipučia, bet kuras - fignia, vos kelis lašus per sekundę teišspaudžia, tai laisvom apsukom dar dirba kad ir valandą, o davus gazo, pvz važiuojant - greit paspringsta ir gesta.

Pas patį apie automechaniką, apie peugeot variklius ir jų kuro tiekimo sistemas supratimo bent paviršutiniško yra, ar visiškai jokio?
Nes jei variantas antras, tai ir nuėmęs kuro filtrą bei sulaužęs korpusą, ten viduj nieko nepamatysi, tik patį kurą ir truputį šiukšlių.
Sistema kuro Siemens ar Bosch? Siurblys bake yra ar nėra? Jei yra, tai ar veikia ir paduoda kurą iki filtro normaliu bent debitu (slėgis tarkim kolkas pofig)? Jei nėra siurblio, ar traukiant iš bako kurą su burna ar štauferiu, ar jis lengvai eina ir nesivakuumuoja vamzdelis?
Saliarka rusiška jei buvo pilta, tai originali rusiška, ar dėdės Vasios patobulinta žibalu ir krosniniu kuru, kurią visi vadina rusiška? Ar supilta saliarka, kuri pirkta žiemą, o ne sena vasarinė? Filtras parafinais neužtrauktas? Burna prasipučia lengvai?

Čia yra klausimai, kurie susiję vien su kuro tiekimu iki aukšto slėgio siurblio. Toliau jau prasideda reikalai, kurių be kompo ir laido su programa arba spec. įrangos nepatikrinsi, tuo labiau lauko sąlygomis.

Nori atsakymų į savo klausimus, bet informacijos jokios nepateiki, tikriausiai nelabai ką ir darai, tik prieš paną pavaidint, kad kuro filtrą moki nuimt?

Mum iš audi irgi pradėt šaipytis? Kasryt matau du diedukus, su savo audelėm užvest vargstančius labiau, negu aš su savo sulamošintu ir tepalu vietoj dyzelio varomu citroenu. Kartą varydamas savo prancūzišką automobilį TA, mačiau, kaip viena apynaujė Audi ant dūmų stendo taip apsidūmojo, kad ne tik ji pati, bet ir maniškė, ir abu tikrintojai dūmuose paskendo, bet tai juk nereiškia, kad audi šūdas? Lietuviška žiema yra lietuviška - amžini stebuklai ir išbandymai mašinoms, visoms markėms. Kas žiemą bent po dešimt kartų su savo Citroenu arba mamos Renuku užtempinėju ryte dėdės VW, tai jau buvo Golfas ir trys Pasatai. Dabar nusipirko Peugeot - problemos kitos, bet ryte užsiveda.

Jei pats nelabai supranti - geriau ir nelįsk, o nugabenk į savo miesto įstaigą, užsiimančią Peugeot arba Citroen remontu - padarys pigiau, negu po lindimo. O jeigu įdomu, kaip veikia ir nori pats suprast ir surast gedimą bei sutaisyt - tai smalsumas ir draugiškumas ir informacijos paieškos padės, bet jokiu būdu ne arogancija ar taškymasis epitetais.
  • 1