Peršokti prie turinio


Laimonas

Užsiregistravo 2004 Sau 23
Neprisijungęs Lankėsi 2024 Bal 26 12:05
*****

#741122 Apie Peugeot 607

Parašė Laimonas 2017 sausio 27 - 15:27

SIX SANS SEX :D Keli epizodai paimti is mano buvusio Peugeot 607 Video ;]

 


  • 1


#740694 307 pasibaigęs FAP skystis/dingusi trauka

Parašė Laimonas 2017 sausio 16 - 10:23

Kad skystis pasibaiges, tai jau negerai, bet tau turi mesti klaida ant skydelio ir ekranelyje. Siaip reikia gilesnes diagnostikos su LIVE parametrais, o ne klaidu nuskaitymu siuo atveju, nes gali but ir oro srauto matuokle bloga ir dar n dalyku.


  • 1


#740098 RT3 sistema

Parašė Laimonas 2017 sausio 01 - 19:23

CAN sistema yra pas visus P407, tai nera jokiu bedu. Is monochrome i rt4 nesu dares, bet is paproasto rt3 ir i RT4 ir i RT5 (tas pats kas ir RT4). Bet RT5 turi bluetooth ir hd ekrana. reikia keleta laideliu perlituoti prie ekrano, keleta pagrindineje fiskeje ant mago ir netiks antenu pajungimai, reikes atsipleshti salono apdailas ir pan kad jas datraukti ir paskui reikes is donoro kur RT4 buvo perdeti antgalius. Zodziu vsikas padaroma.


  • 1


#737957 P407 tepalas aušinimo bakelyje

Parašė Laimonas 2016 lapkričio 02 - 11:00

Turėjau egzempliorių aną savaitę(nors istorija ilgesne).

 

ISTORIJA:

 

Nusipirko žmogus prieš 7 metus Peugeot 407 SW, ant skydelio buvo 51k (wtf sakysit). Važinėjo laimingai beveik 5 metus, tik tepalai, skysčiai. Dabar 82k. po tų 5 metų prasidėjo bėdos su FAP (buvo arti 70k). Kadangi Klaipėdoje darė "BRANGIAI", tai vežė į Šiaulius pas šiknarankius, išrogramavo FAP filtrą. Mašina visvien netraukė, bet jokių klaidų nemetė. Pežo centras, Eoltas, Autoaibė ir dar 3 servisai bėdų nenustatė - vienintelė išvada PEŽO GAVNO. Klaidų nėra, diagnostika tuom ir baigias. Bet dauguma jų - greičiausiai turbina. Po servisus nabagę pravarinėjo 2,5 MĖNĖSIO. Žmogus retauravo turbiną. Visvien netraukia, klaidų nemeta. Turbo meistrai: Pežo gavno, todėl neužpučia. O dar kur žiemą nesijunginėja pavaros (užšaldavo trosas). Pabrėšiu, KAIP TAI GALI BŪTI kai mašina ~70k tebėgus. Visi suvaro ant PEŽO gavno. Pabrėžiu, daugiau jokių bėdų, tik nevažiuoja kaip priklauso.

 

DABAR:

 

Prieš nepilnus metus kreipėsi į mane. Žinoma iškart tik pravažiavus, sustaojus ant kelio radau padriskusia Turbo valdymo slangele, pakeiciu nauja, masina lekia ir pyst vel nebetraukia, jokiu klaidu, nieko. Matau turbo potenciometras grybauja, todėl ir nebeužpučia, bet klaidos nemeta (Šiaulių elektronikos specialistai IŠPĖDĖEFINO ne tik PDF bet ir visą klaidų lentelę). Sutvarkius failą į TOKS KOKS PRIKLAUSO, akurat, potenciko bėda. Savininkas panikoje, nes nesenai turbo tvarke (aiško potencika sena pailiko). Anyway, pasiuliau keisti i kita naują kinišką(50/50 kad veiks) arba užsakinėt naują originalų su vakumo valdymo rezervuaru (180e). Žmogus: O gal yra galimybė kažka dar padaryt? Matosi iš kalbos kas antras žodis jau PEŽO GAVNO (vos ne metai sudėjus vargo). O dar lemputės stabdžių kartais neveikia. ELEKRONIKOS hemarojus. Čia jo žodžiai. Spjaudėsi ir pan. Sakau palik mašina, lupau lauk potencika(aisku vartai nuciulpti ir OIJ kaip smagu) pravaliau 1000 kartu pramankstinau, pratestinau. Is 20 paspaudimu 1-2 kartai FAIL. Surinkau, sutvarkiau vakuumus, fsio masina vaziuoja, zmogus dziaugias. Bet paaiškinta, tai tik laikinas sprendimas.

 

Išaiškinu, kad čia ne pežo gavno, o meistrai ir svarbiausia... PATIKRINUS PAGAL VIN ir pagal kompu įrašus - RIDA turėtų būti virš 350000km. Blyn. sakau kiek mokejot. Sako 18000 litų. Prieš 7 METUS????? sako jo. Su 50 000km rida? WTF. Mano katiliukas VERDA. Nes pežo matai gavno ir prie 70 000km reikia keisti turbina ir reikia FAP remontuot. ŠAIZE. Tada rinkos kaina ėjo apie 25 000-35 000lt, nekalbant jau apie kad čia kosminė rida. Na bet nupirko žmogus ir dar sugebėjo kažkaip 5 metus nieko neremontuot. Taigi, nėra tas Pežo toks blogas. Blogas mastymas, požiūris ir NAIVUMAS, JUODAS naivumas. Ir tas pasakymas: "BET MAN SAKĖ kad tikra rida". Arba: "JUK NE RIDĄ PERKI O ŽIŪRĖK Į BENDRĄ STOVĮ" - žinot ka, tada Jums taip ir reikia. Nudegsit 1,2,3,4 kartus, gal pasimokysit pirkdami daiktą PIGIAI ir LAAAAAABAI gerą. Žmogui atskleidus visas tiesas apie mašinos istoriją ir šiaip atvertus į + - teisingą mastymo kelią, stovi jis pas mane, veidas baltai žalias. "I KU MONEJ SIULA DARYYTEE?".  Na sakau dabar mašina važiuoja, bet nežinau ar ilgai, nes čia tik laikina pagalba, reikia užsakyti dalis ir keisti. OK sako. Neskambino vos ne metus. Ana savaite pasireiskia. Ai jau puse metu netrauke taip kaip turi traukt, bet sako pofig. Jei ismeta klaida ant skydelio, tai po kurio laiko dingsta. Na taip ir turi but pas Siemens SID803. Aišku po tencikas blūdija. Ale brangu detalė + pakeitimas. Vėl tą pačią operaciją atlikus - požymiai dabar jau trubina nebeužkelia daugiau 1800Mbr nei tiesiogiai vaakuma padavus nei per reguliatoriu. Žodžiu arba užtuko reguliaciniai sparneliai turbos arba nuotekis oro. Oro nuotekio ner. Nuo važinėjimo su nepilna galia ARBA dėl blogos restauracijos dabar vėl reikia remontuoti TURBINĄ. ŽMOGUS melynai žalias man beria į ausis O SAKEI PEŽO GERA MAŠINA. WTF. O kad jam aiškini valandą laiko, jog reikia susitvarkyti iš karto, tia ne, kol važiuoja tol GERAI. Visiem darbam (čia įskaičiuota ir mano labdara) sukišo arti 1000e per 2 metus ir dabar nusimato dar 400-500 su turbo. PEŽO GAVNO.... O skydelyje IDEALIAI ŠVYTI 81200km. BULL SHIT. Sako neberemontuosiu, nes galo nesimato ir PEŽO nebepirksiu NIEKADA GYVENIMA TO ŠŪŪŪDO.

 

Norėtusi paimti gero šampūno ir išplauti jam galvą. Nepiktybiškai, nieko prieš tokius asmenis neturiu, tiesiog, padaryta klaidu:

 

1. Nupirkta mašina 40% mažesne nei rinkos kaina;

2. Rida visiškas absurdas (vėlgi pririšant prie kainos);

3. Pagrindine bėda dėl tolimesnio N servisų ir N LAIKO - šūdrankių programuotojų NAGAI;

4. Restauravo turbiną už 350eur (čia su nuėmimu), kai normali turba su garantija viena be pakeitimo kainavo 400e - pakeitė be potenciko ir dar nežinia kokiom dalim, nes atlaikė tik ~10k

5. Nenorėjo uždakinėti nei "kiniško" nei su visu valdymu potenciometro, nes po mano pravalymo "GARA YR";

6. Dabar mašiną nori varyti į laužyną, nors realiai reikia tik turbiną pakeist, visa kita melač.

 

Jo žodžiai: "visa mano giminė sako pežo gavno".     KRC KEEEEEP GOING, so far so GUUUT.

 

Dar kart, nieko asmeniška, tiesiog. Sorry už OFFTOPIC, bet jei esi ubagas(plačiaja prasme, gyveni ne pagal galimybes), tai nereiškia, jog jei radai kažkieno numestą daiktą už pusę kainos ir jis tau nekels bėdų. Geri daiktai nesimeto, juos arba perka arba vagia(aišku lietuviai).


  • 5


#737538 P607 serviso akumuliatorius

Parašė Laimonas 2016 spalio 23 - 09:40

Pagal taisykles atjungi priekini akuma, tada istrauki sunta ir tada atjungi galini. Bet manau neverta jo kraut, perki pagal ismatavimus nauja paprasta ir laikys 3-4 metus kaip uoga.
  • 1


#737391 Peugeot 607 2.2 hdi padangos

Parašė Laimonas 2016 spalio 18 - 12:36

Manau reiktu parduoti 607 :)


  • 1


#737282 Peugeot 407 2007 m. navigacijos sistema

Parašė Laimonas 2016 spalio 16 - 17:29

Nuotrauką įjungtos navigacijos

https://drive.google...ew?usp=drivesdk


100% rt3
  • 1


#736705 Tepalai, tepaliukai, tepalėliai

Parašė Laimonas 2016 spalio 03 - 20:55

Ne viskas klampume. Tepimas nelygu klampumui. Antras svarbus dalykas po tepimo, tai ausinimas. Trecias, tai tepalo savybe i save kuo daugiau brudo surinkt.

As apie tepalus laaaaabai daug domejausi, daugybe testu review gyvu ziurejes. Bet tikrai nesu specas. Dekuj uz betkokia nuomone, tai leidzia susidaryti savaja kiekvienam palankia.

Bet tikrai su Arthurwest sutiksiu, i sena graba lekusi virs 350k(aisku ant spidiko 180) pilti pilna sintetika ir vandens "tirstumo" - tikras bullshit. Isvis senom auto imat 10w40 gero gamintojo ir tiek.
  • 1


#736094 Apie Peugeot 607

Parašė Laimonas 2016 rugsėjo 19 - 21:49

Ne nu.. Pagal tokią logiką tai bet koks gavno tarnaus ilgai ir nuobodžiai, jei kiši pinigus per visus galus ilgai ir nuobodžiai. :)


Bet gavno nevaziuoja taip smagiai kaio 2.7 V6 :)
  • 1


#735120 perku 607 3.0

Parašė Laimonas 2016 rugpjūčio 24 - 23:01

Tai kad pačipuotas 2.2 HDI variklis ne ką blogiau traukia nei trilitris benzas, o kuro sąnaudos skiriasi gerokai stipriau nei trauka :)


Traktoriu lyginti su rafinuotu V6 meimanoma. Taip 2.2hdu chipuotas vaziuoja tikrai gerai, bet niekada neprilygs jam.
  • 1


#733784 [Automobilis] senas ar naujas

Parašė Laimonas 2016 liepos 21 - 07:15

As viska suprantu(Franci, jau 3 masina nauja vairuoju, tad kam jau kam man nereikia aiskinti kad pas dyleri BRANGU, sutinku, brangu, YPAC PAS SKODA...), BET AR SENAM KLEDAURUI nereikia remontuot vaziuokles? KEIST dirzu? Wtf chebra :) Aisku pas dyleri 2x brangiau kaikurie darbai. O del garantijos, tai kai pirko jusu firma masina reikejo issiaiskint KA JI TEIKIA. As kiek naktu skaitinejausi salygas, tai neduok Dieve Forda... Garantija tik magnetolai ir tai jei irodys jog blogai idejai CD, busi pats kaltas :) Visu absoliuciai visu salygos yra skirtingos. O ir issireikalauti reikia sugebeti.

 

Man paciam kaip uzsiimanciam auto butu NEPALANKU kalbeti apie naujus auto is salono ar ne? Man geriau turetu but jog visi su pogarantiniais vazinetu 4-10 metu senumo... :)

 

TAIP, naujam auto reikia turet finansu, bet tik jau ne jo islaikymui, svarbu lizinga sumoket, o per 120 000km nereikes nei kaladeliu keist nei dar kazko. O retas kuris asmenine masina naudoja LABIAU, nei per metus 20-30k km. Taigi logika butu tokia, imi nauja, atkali su ja 5 metus(iki tol tik adblue, tepalai, filtrai + jei esi sportininkas tai kaladeles), kai artejja ~180 000km ir gresia visi aptarnavimai, STUMI atgal imi vel nauja ir nekeiti jokiu dirzu ir pan. Realiai masina prie ~200k reikalauja labai dideliu EINAMUJU investiciju, todel visi uzsienieciai taip ir daro, stumia i RYTUS. Mums, "durniukams". Gaila, ne tokie mes durniukai, veikiau UBAGAI... :(


  • 1


#732564 Apie Peugeot 607

Parašė Laimonas 2016 birželio 21 - 21:43

Nu bet kita vertus kaip nupirkt nenujotą prancūzą? Tokių praktiškai nėra  :dntknw:

 

Tikrai yra ir DAUG. Bet mokesi irgi DAUG :) 


  • 1


#732550 Apie Peugeot 607

Parašė Laimonas 2016 birželio 21 - 14:50

Tai nesupratai cia Francis tipine lietuviu fraze perfrazavo, nes realiai buna pezhai nuleke po puse milijono, skydelyje 200k ir byra byra byra...
  • 1


#732379 Apie Peugeot 5008

Parašė Laimonas 2016 birželio 17 - 07:34

Bet Gytskos avataras tai superinis :D


  • 1


#732378 2,0 hdi 66kw chip

Parašė Laimonas 2016 birželio 17 - 07:16

Pas Peugeot yra tik vienas variklis, kuri galima chipuot (cia tik mano nuomone). Tai 2.2HDi 98kW(94kW) senukas. Ir tai tik kokia 15%-20%, kad nebutu pasekmiu, kokie veleneliai pavarge prasisuks nuo zvaigzdutes. O senom geldom lekusiom 400k ir skaiciuojanciom 12 metu ir daugiau isvis NEGALIMA keist jokio softo... Cia mano nuomone. As visada pries chipavima bandau atkalbet, AR TIKRAI REIKIA. Nu blemba, ypac 2.0 siemens 66kw, gal ir vaziuos jis ilgai, bet jei jau buvo viskas ant ribos, purkstuku su ziburiu nerasi... Apie 2.7HDi isvis nekalbu. Trakst pusiau alkuninis ir turim Reno/Pezo/Gavno. Ir nereikia lialialia, jog yra TEISINGAS tiuningas ir NETEISINGAS. Zinau kaip tas "teisingas" atrodo, kai klientas "O ka cia padarei, ka nieko nesijaucia???... dek daugiau! nes cia ner tolko, DAUGIAU NORIU PRIE ZEMU DAUGIAU!!!!..." Ka nori klientas ta ir gauna. Kitas hardcoro nori is 66kw, na ka as galiu pasakyt...

 

ITOGO, jei masina netraukia (pravaziavus tam kas supranta, kaip jis realiai turi vaziuot, o ne DRAUGEEELIUJ kur BMW E39 3.0D vairuoja), vadinas reikia REMONTUOT, o ne CHIPUOT. Aisku, galima neremontuot ir tiesiog pachipuot kad geriau trauktu, bus SUPER. Kuri laika. Bet paskui atsidaro piktzaizde kvadratu.

 

Aisku laukiam Dyno rezultatu. Bet manau, jog EvX 307 buvo ant to kritinio LUZIO ir jau deze uzdavo siek tiek ir sankaba savo jau atidirbus, nekalbu apie purkstukus. NETIKIU NETIKIU NETIKIU kad chipavimas ypac Tauriaus galejo tau sup... masina. Nebent buvai masinoje ir sakei POWER POWER POWER, more POWERRRRR!!!!! :D  Imanoma suknist tiek motora tiek deze per kokius 300km, jei sukelt viska iki negaliu, bet ar tu to prasei, cia jau kita kalba :)


  • 2