Peršokti prie turinio


Laimonas

Užsiregistravo 2004 Sau 23
Neprisijungęs Lankėsi 2024 Bal 26 12:05
*****

#732305 P307 1.6hdi 80kw vožtuvų velenėlis

Parašė Laimonas 2016 birželio 16 - 07:53

as manau kad maziau gruzintis reik temos autoriui, as ir kai keiciau dangtelio tarpine maciau kad ant velenelio kumsteliu toks iskorejimas matyti,kaip sakant mazikes duobukes. kol vaziuoja tegu vaziuoja, gal ir nuvaziuosim iki galo nieko nenutiks. mano nuomone ner ko kisti i tuos pezus bereikalingai pinigu, nes niekada nebus taip kad viskas tvarkoj. viena sutvarkai kitkas islenda, kaip sakant visgi cia pezo, kol vaziuoja tegu vaziuoja, kai nebvaziuos apmyzt ir padegt. nemyliu as savo pezo, oj kaip nemyliu... zmona jau pigiau islaikoma nei pezas

 

Pirkai matyt uz kapeikas ir turi KA TURI... Prisiziuriu as tokiu zmoniu oij kiek prisiziuriu. Sakau tai ko pasato nepirkai 2008 metu a????  atsakymas , KA CIA KLIEDI b... juk kaino ANO dvigubai didesne... o pezha 2008 metu ipirkai ar ne? Kodel vokieciuos su pilna istorija ir pilnu aptarnavimu ir be jokiu defektu kainuoja P407 tiek pat kiek passatas? Ir taip gali aiskint ir aiskint, kitiem nesuprast. KRC BIEEEEESINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA tokie pasisakymai. Kai vairuoji BUUUULKA dziaugiasi PANA, kai vairuoji SYYYYLKE, dziaugiasi SEIMA, audi shimtas audi shimtas.... Nieko asmenisko, bendrai yra toks zanras zmogiu ir tiek...

 

Prisiperka LIMUZINU( kaip pvz 607) uz kapeikas, po 1500e (buvo cia net sia savaite toks veikejas), viskas sugriuve padriad... "A GYRDYYY, man cia nuuumeriuuuuka dave tavo, sake es kiec ant peupeu... cia byshk man lempykes visuokios deg pyyyps visokie vejai pas ta mashina, reik bishk pakyyyluot..." jopapa. Pamaciau - savartynas neimtu, nebutu ko parduoti. Veikejas UBAGAS (tiek dvasikai tiek finansine prasme), nusipirko karalienes batus nutrintus, pasakai kad kainuos viskas kad nors vaziuotu 400e + kur dar sankaba, pagalviu keitimai, purktukai... Atsakymas: "KAS CIA PER KAINOS b... is kur tokias TRAUKYYY a??? Kuokyyy gaidyyyy cia man pardave tas luochs, nuu as jam b... pasuksiu, tegu ima atgal ta shuuuudu kruva, neveltui sako pezho gavno. Shuds ne masina ka reik tiek pat sukysht kiek atmojavau euru... Ok dekuj varau as pas to gaidy tegu duod atgal bapkes arba padegsiu..." Ne zodis zodin, bet dar geriau ten jis pakalbejo :D


  • 2


#730212 Markgonzalez Peugeot 407

Parašė Laimonas 2016 gegužės 03 - 09:24

Skonio reikalas, man asmeniskai betkoks spoileris yra PINGPONG :doh: Nebent jsi savo darba atlieka, kaip ziedinese lanktynese.


  • 1


#729993 Peugeot/Citroen RT4,RT5,RT6 bei RNEG greičio radarų perspėjimai

Parašė Laimonas 2016 balandžio 28 - 20:54

Na ką mieli kolegos, įveiktas ir RT4-RT5 :beer:
Šiandien išbandyta ir patikrinta. Veikia kuo puikiausiai ir ant RT4(RT5 taipogi, nes tai tas pats). Dėl kainos į PM (tikrai sutarsim).

VIDEO:


  • 1


#728087 Apie Peugeot 607

Parašė Laimonas 2016 balandžio 01 - 06:33

Tikrai egr negali buti naudojamas kaip vesinimo irenginys, kai paduodamas is ismetimo 300-400c karscio duju misinys(egr ausintuvas per savo 10cm ilgio tubele nenuleidzia temperaturos iki 90c). Taciau del jame mazesnio deguonies kiekio siek tiek sumazeja isskiriama energija, tuo paciu ir siluma. Bet kalba eina apie max 5%. Nepastebimi skaiciai realiame gyvenime. Isprogramavus EGR, naudojami zemelapiai(paties gamintojo daryti veikimui be EGR) kurie pagal oro srauta ir kitus ipurskimo apskaiciavimus MAZIAU kenkia varikliui nei su EGR. Gamintojas niekada nedetu nei fap nei egr, bet ji privercia euro standartai.

O kas del uzsilimo, patikek 1.6hdi pas mane daug daug daug buve ir zinau, jog tikrai zmogus tos silumos tikrai nepajaus greiciau. Neimanoma, tikrai neimanoma skirtumo pastebet. Cia tik sutapimas arba oru kaita, o dar greiciau apaties auto bukle, vandens pompa, peciukas, termostatas. Nors gyvenime buna visko ;)
  • 1


#728007 Apie Peugeot 407

Parašė Laimonas 2016 kovo 31 - 13:55

Tik griebk sita daikta! esme tame, jog geresnio motoro sitam masiniukui nerasi. Nei 3.0HDi negali sitam atnaujintam V6 prilygti (apie astruma kalbu ne apie niutonus), ashtrus daiktas ir LABAI PATIKIMAS. Visgi nera hemarojiniu dyzelio ekologijos apkarstytas. Dujos kainuos apie 1000e sitam aparatui. JOKIU BUDU nedek jokiu kitokiu TIK BRC, ta prasme ne siaip sekvencine, o pilnai PLUG&DRIVE italu firmos BRC. Ims tau uzmiestyje 8-9 litrus, mieste 14-15 DUJU.


  • 1


#727091 RT3 LT zemelapiai

Parašė Laimonas 2016 kovo 23 - 08:30

Pas Peugeot 607 RT3 nebuna VAN, visada buna CAN'inis. Antra - zemelapiams giliai pofig CAN ar VAN, nebent pas tave ne RT3 o RT2, tada taip, RT3 zemelapiai netiks. Tiesiog arba blogai isirasai arba readeris jau pasibaiges.

 

Daugiau info (pasirinktis skyreli "komforto sistemos"):

 

http://autofrance.lt...eot/peugeot-607


  • 1


#725997 2.2 hdi 94 kw nesikuria :( VIDEO)

Parašė Laimonas 2016 kovo 12 - 14:03

Pora litrų verdančio vandens per piltuvą tiesiai ant siurblio privertė mašina užsivest kaip karštu varikliu :)



Pasakysiu neoriginaliai: "o ka as sakiau" ;)
  • 1


#725783 Apie Peugeot 607

Parašė Laimonas 2016 kovo 10 - 07:11

Tiesa, dar uzmirsau pamineti viena pliusa kai nera EGR. Tylesnis variklis. T.y. nesigirdi birbimo po kapotu, anksciau nesuprasdavau, kodel laiks nuo laiko variklis pradeda birbti garsiau. Tiesiogine to zodzio prasme... :) Kai atsidaro EGR is kamimo nerezonuotas birbimas su ismetamosiomis dujomis pasiduoda tiesiai i variklio virsu (isiurbimas pas visus peugeot) kur plonos sieneles plastikines nesugeria garso ir patenka oras be "pasipriesinimo". Na kad paprasciau paaiskinti, isivaizduokit variklio darba isemus isiurbimo oro filtra - girdimas birbimas panasusbi EGR atsidarymo metu, zinoma filtro garsas didesnis, bet visvien nemalonu kai bestovint auto pradeda birbt ;)

Cia atsakau i klausimus, nes ne vienas klausia manes kodel kartais masina garsiau dirba. Kas netikit, pasijunkit kompus ir stebekit oro srautus bei egr darba, kai tik atsidarys EGR nemaloniai pakinta variklio garsas ;) Tai labiausiai pastebima pas 4 cilindru variklius, 6 cilindru rezonacijos mazesnes, bet visvien jauciasi.
  • 2


#725765 Apie Peugeot 607

Parašė Laimonas 2016 kovo 09 - 21:50

Visiem laikam kad visiem butu AIŠKU. 

 

TEORIJA:

Kas yra EGR - recirkuliacinis vožtuvas, kuris iš "KAMINO" paduoda išmetamąsias DUJAS į įsiurbimo kolektorių. Taip mažinamas išmetimas. Tiesa, labai nežymiai, tačiau mažinamas - kiekvienas procentas gamintojui yra SVARBUS dėl EURO5-6 standartų. Taipogi, esant šaltam varikliui, jis turėtų greičiau apšilt, nes patenka į įsiurbimą jau karštas išmetamųjų dujų mišinys. Bet čia tik teorija.

 

PRAKTIKA:

O dabar kas vyksta išties - BAISU. Ar esate kada atsidarę ar nusukę įsiurbimo kolektoriaus vamzdį, pati įsiurbimo kolektorių? Viduje SMALA... Turbina visada "išskiria" šiek tiek tepalo į įsiurbimo sistemą, taigi sienelės tiek vamzdžių tiek kolektoriaus dengiasi tepaliuko sluoksniu mažu. Tai būtų nieko, tačiau čia PASIJUNGIA "gerasis" EGR vožtuvėlis ir prieš tai įvykusio degimo procesu susidariusios kietosios dalelės ("nuodėguliai, smalkės kaip pavadinsi nepagadinsi) patenka į tą patį įsiurbimo kolektorių, tada sukimba su ten esančiu tepalu ir taip AUGA AUGA stalaktitų kalnai pakalnės kol galų gale užsikemša aklinai įsiurbimas (teko ne kart turėti tokių egzempliorių). Mašina pradeda nebetraukti, padidėja dūmingumas (nes gauna mažai oro), kai padidėja dūmingumas, automatiškai EGR duoda DAR LABIAU "smalkiną" dujų mišinį į įsiurbimą kas dar labiau kemša visą sistemą. Žodžiu DOMINO efektas. O dar prisideda i FAP su regeneracijomis ir turim bendrą bėdų maišelį... Apie FAP jau ir taip daug aprašyta. Aš asmeniškai neturėjau dar tokio, kur uždegę vožtuvai nuo "stalaktito" nulaužų (kai nevienodai vožtuvai užsidaro dėl atskilusių gabalų iš įsiurbimo, bei subraižoma netgi gilzė), bet skaičiau ne kartą prancūzams vargšams taip yra buvę. Sumažėja kompresija ir tada jau remontas rimtas. 

 

plugged-egr.jpg

 

Tesiam TOLIAU, buna elektrovakuminiai ir elektiniai EGR vožuvai, pas Peugeot 607 elektovakuuminiai pas 2,0HDi 80kW ir 2,2HDi 98kW, elektriniai pas 2,0HDi 100kw ir 2,7HDi 150kW. Jei užslinksta elektrovakuuminis, tai dar bėdos didelės nėra ir blogiausiu atveju galime grįžti namo su važiuojančia mašina ir degančiu "check engine". Elektriniai EGR turi savybę "UŽTRUMPINTI" variklio ECU grandinę, tokiu atveju net nesikurs mašina, jau nebekalbu apie check engine ir pan.

 

k4azw1.jpg

 

Dabar del NOX duju, gamintojas EGR deda tikrai ne dėl jų, o dėl REIKALAVIMU TARŠOS MAŽINIMUI. + dasideda prorgamuojamas gedimų sąrašas (pagooglinkit, tai daro spec. kad automobilis nelaikytų ilgiau garantinio) ir paranku turėti FAP ir EGR sumažinti variklio resursui. Užsikiš, uždegs - metam lauk perkam naują, nes seną remontuot neapsimoka.

 

volvos40throttle_010.JPG

 

Dėl užkaitimo, ant kiemo vienu metu buvo 2 Peugeot 607 (vienos pagal skydeli ~230k kitas ~290k), vienas be FAP ir EGR kitas su abiem. Lauke -12C. Užsivedė abu gerai, toliau automobilis uz EGR ir FAP netikėtai pradeda purtytis, šokinėja apsukos, prasideda vibracija (buvo pastriges kurimosi metu EGR, paskui prasivera striginėdamas) po kurio laiko susilygina darbas. Abiejuose auto buvo padaryta 22C ir abu pradejo sildyti VIENODAI. Tik pas tą kur iškastruotas FAP ir EGR variklis kaip laikrodis ir jokio diskomforto. Plius dar ir rida "spidometrine jame 290k) Abiejuose buvo vienu metu pajungtos LEXIA su parametru kreivemis oro srautam ir egr - taigi purtymasis nustatytas 100% dėl EGR strigimo (ECR reguliaitorius viena - oro srautas KITA).

 

Dabar atsakau į klausimą kada EGR atidarytas į įsiurbimą kada uždarytas. Uždarytas VISADA kai spaudžiame ekseleratorių, atidarytas kai ilgiau pastovime ant laisvų. O BET TAČIAU, naujesni varikliai(tiksliau ECU) jau turi kitaip padarytą programą, jog perilgai nebeduotų "NUODŲ" į isirubimo kolektorių ir net ilgiau stovint prie šviesoforo uždaromas "kaminas" ir paliekama tik šviežias oras iš oro filtro. 

 

Na ir FINAL WORD.

 

Jeigu norite, jog senukas auto tarnautų ilgiau, tikrai apsimoka pasišalinti tiek FAP tiek EGR. Jeigu turite apynaujį automobilį (iki 150 000km TIKRA RIDA ir geri FAP bei oro srauto parametrai) ir nežadate dar su juo važiuoti daugiau nei + 50 000km, paliekat tiek EGR tie FAP - susitvarkys sekantis savininkas. 

 

Tiesiog yra pasirinkimas mylim gamtą ir mokam už tai, nemylim gamtos ir važiuojam be rupesčių.  :beer: O diskusijose visada gimsta tiesa  :pug:  :good:


  • 2


#725657 Apie Peugeot 607

Parašė Laimonas 2016 kovo 08 - 22:56

Motis is kokio miesto esi? Kur darbuojiesi? (susitarkyk iki galo registracija, nes po avataro nera miesto :) ). O tau 1000% pritariu, Peugeot 607 tai patikimas tankas, vaziuoja ir vaziuoja, bet kaip ir minejai, pagrindine problema - nuvaryti arkliai kurie jau senai turejo but nusauti...  :clap: Ne veltui pats turejai TRIS Peugeot 607  :pug:


  • 1


#724980 Ar Lietuvoje parduodamos naujos mašinos yra prastesnės kokybės?

Parašė Laimonas 2016 vasario 28 - 00:25

Franci, pilna pilnuteli balta Peugeot 508 GT klaipedos silumos direktorius dar 2012 metais is salono pasieme, nzn kiek mokejo(bet naujas toka tafa apie 120k kainavo), man jis nei draugas nei pazystamas, bet apejus ir apziurejus visos mugtuku vietos uzpildytos tame tarpe ir webasto gamyklinis ir ruda oda :) Bet pas ji ne Allure buvo o GT. Aisku tada peugeot centras klaipedoje buvo uab autolaguna, tai gal kita politika nei zibinto buvo, dabar viciukai... Paciam salone pries kokius 4 metus stovejo irgi baltas p508, ne gt, bet pilna oda, navi, spalvoti abu displejai, projekcinia ekranas ir pan... Bet stovejo jis tikrai ilgai... Tulas lietyvis geriau naujos kartos bulka valgys nei kazka kita :)
  • 1


#724603 Apie Peugeot 607

Parašė Laimonas 2016 vasario 22 - 21:43

Patikslinu, Laimonas iš Gargždų. Jeigu jis nieko nepadės tai tada niekas ir nepadės.


Bunu ir Klaipedoje dienoa metu :)
  • 1


#723909 407 coupe langas problema !

Parašė Laimonas 2016 vasario 12 - 17:31

Sveikas, reikia adaptuotiboer naujo valdyma(jei ne gedimas). Ijunk degima, nuleisk langa iki galo, pakelk iki virsaus (ne su auto o lenkviau keldamas mygtuka kad neatmestu i apacia) ir laikyk pakeles 40s. Tada pilnai nuleisk, jei neoadeda, kartok procedura 4 kartus iki tol, kol ant automatinio uzdarymo, nebenuleis pats lango iki galo, jei jau nebenusileis automatiskai pakiles, tada turi ir prisikelt uzdarius patys :) Jei nepades, tada bedoa kitur.
  • 1


#723243 wip nav navigacija

Parašė Laimonas 2016 vasario 02 - 15:46

Taip teko ir ne karta :) Dideliu pasikeitimu nepavyks rasti, svarbiausia mano manymu tai bluetooth veikimas pagerintas bei aido sumazinimas. Taipogi naujausiems zemelapiams reikes naujesnes prigramines versijos del Alert zone korektisko veikimo. Ai dar zenkliukas peugeot naujo stiliaus (juodas/baltas nebe melynas).
  • 1


#721247 drulia Peugeot 607 2.7

Parašė Laimonas 2016 sausio 11 - 08:53

As jau 1000-ti kartu rases apie bedas 2.7HDi, jau pavargau kartotis :)

 

Realiai, man tas variklis patinka, atjungi FAP ir abu egr'us tik nusipirkes ir pamirsi visas bedas su "priejimai", nes prieiti ir pakeisti egr'us yra reikalu... Pvz purkstukai ant V6 pavydetinai gerose pozicijose, ir istraukiant gali naudot kokius nori irankius, tai visi su rankom ir be jokiu sjomniku issiima. Pakaitinimo zvakes irgi virsuje visos 6, jei jau truksta, lengvai issiima. Pas 2.7HDi rasiau pursktukai laiko, sore vieneto kaina nuo 50 euru, yra pilna, nes negenda. Turbinos taipogi laiko, ypac jei FAP nera. Kita kalba alkuninis, trapus vaakumo vapzdukai, trapios plastmases ausinimo trainykai sujungimai ir pan. Norint kazka pakeist, tuos vapzdelius bitinai tenka nusirinkt, taiznai sutrupa vos palietus. Tada tenka improvizuoti. Daznai pareina tie motorai is uzsienio perkaitinti, butent del nesandarumu ir vairuotojui "pofig" kol lempute neuzsidega. Turiu 6 pazystamus, giminaicius su tais motorais Citro ir Peugeot, nei vienas is ju nesiskundzia niekuom, o jau visi vazineja minimum 4 metus. Aisku pas visus vezys pasalintas. O jau nekalbu kiek C5-tu, C6-tu ar 607-tu, 407-tu yra apsilanke pas mane ir kai gryzta kokiu naujinimu visi tik gerus atsiliepimus duoda apie varikli. Kazin kodel taip? Tfu tfu tfu suskaiciavus gal per 20 zmoniu kuriuos as pazystu/priziuriu, nei vienam nebuvo JOKIU bedu su MOTORU. ABSOLIUCIAI JOKIU (nekalbant apie antifreezo nuotekius, maziausiai pusei tas vejas nutikes buvo). So wtf??? Isvada, ne toks tas velnias baisus kaip apie ji kalbama, tiesiog, NECHIPUOJAM, NETAMPOM JACHTU ir vaziuojam. Ir zinoma NEJOJAM su sugedusia deze, o tai kai pimptels perjungiant pavara kai bus sugedes blokas, tai alkuninis truks 4-iose vietose... Taigi labai sutrumpintai:

 

Trukumai:

 

1. Alkuninis velenas (sitam parejus mesit lauk varikli arba prazilsit remontuodami, nes detales kainuos daugiau nei kitas motoras is sroto) ;

2. Ausinimo skyscio trainykas, subegimo/skirstymo sferos, patys vamzdeliai;

3. Vaakumo slangeles is labai pigaus plastiko;

4. Daugiau IGIMTU ligu nera, visa kita del vairavimo/eksploatavimo manieru bei kilometrazo.

 

Ir taip, jei jau motoras bus beges 400 000km, bus sudiles nuo alkuninio iki pat veleneliu. Tai nera milijoninis motoras. Jokiu budu ne. Ypac sumazinamas patikimumas su FAP ir EGR, kai isardzius isiurbima pamatai tokius koralus, kur kitur net sapnaves nesi... Del to butina ta vezi salinti arba zaisit VA BANK ir tausosit aplinka bei mylesit zaliuosius.

 

Pliusai:

 

1. Ypatinga trauka (tikrai lupa joptararai jei viskas tvarkoje);

2. Labai grazus garsas;

3. Vibraciju nebuvimas (V6 plius spec pagalves) salone - iprasta kitiem traktoriam;

4. Jei pasiimsit nenuvaikiota ir iki 200k, atlike reikiamas operacijas vaziuosit ilgai ir laimingai.

 

O kas del dezes, TAIP, ji yra VELNIO NESHTA ir PAMESTA, TAIP ji viena diena TIKRAI SUGES, TAIP reikes sukishti ~800-1000e uz remonta. Bet argi tai didele SUMA??? O susitaise ja(bus hidro blokas, visa kita AM6 perpetum) vazinesit JUS ir dar jusu VAIKAI, nes pati deze AISIN WARNER 80-ta yra tikrai labai gerai mechaniskai apgalvota, kuriai kiso koja pirmuju metu gamybos hidroblokai. Neveltui ta deze montuoja DAUGYBE gamintoju ir ja montuoja nuo 2003-ciu metu IKI pat SIANDIENOS, su nedideliais hidrobloko atnaujinimais bei zinoma programines irangos atnaujinimais.

 

Taigi, suma sumarum, taip tai bent 2-3 kartus brangesnio aptarnavimo variklis nei paprastas 2.0HDi ar 1.6HDi. Tai jei neturite atsargoje 1000e remontui, net negalvojam apie auto su 2.7HDi, nes tai motoras tiems, kas turi pinigu ir gali ji islaikyti. Nes kitu atveju, jei perkam is paskuiniu pinigeliu - apsisukam ir ieskom kazko us serijos iki 4 cilindru, nes pradedant detalemis ir darbu tai kaip minejau 2-3 kartus brangesnsi motoras aptarnavimo metu. Del sito tikrai sutinku su Ramus. Tai kaip nusipirkti 4 aukstu nuosava gyvenama nama kuriame tik dujinis sildymas ir alga zmonos +vyro menesine iki 1200e. Ne pagal kisene...


  • 1