Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi 2024 Bal 23 10:29
*****

#757012 Neužgesta variklis

Parašė tadas1991 2018 liepos 06 - 18:38

Ani? Galvojau 66kw su waste'u, o 80kw su valdoma. Tai skiriasi tik tuo, kad vienas su ic, kitas be? Ta pati turba, taip gaunasi?

66kw be interkulerio. Taip pat neturi kompiuterinio turbo valdymo. Kiek pucia - tiek. Wastegate'as atsidaro pats, kai perpucia, kaip senu TD varikliu turbinu. Ir dar 66kw neturi MAP sensoriaus, kura dozuoja grynai pagal matuokle.

80kw turi kompo valdoma Wastegate'a, map sensoriu ir ic.
  • 1


#754955 Apie Peugeot 407

Parašė tadas1991 2018 gegužės 02 - 23:17

Nemanau, nes man visos daugiau mažiau neblogai laiko, o išbandyta markių ne viena ir ne dvi, bet tris puslapius užimt klausinėjant apie mašiną kurios nepirksi ir pastoviai bandant pašiept markę yra keista Peugeot fanų forume 😀

Tai kas cia ne fanu forumas, o turetoju. Bent 50proc. cia apsilankanciu mielai vairuotu ne Peugeot, jei kisene leistu :)
  • 1


#754589 Apie Peugeot 508

Parašė tadas1991 2018 balandžio 24 - 11:44

Gerai.Na jus man pasakykit (kalba eina apie vid. auto amziu 10-12 metu).Kodel liaudis perka tautomobilius,( o liaudis atsirenka),o ne prancuzus.? Atrodo pigesni,grazesni......

Nes su jais lengviau. Visi taiso ir moka pataisyt (dėl mokėjimo su tautomobiliais po 2000tųjų jau nebe visada galioja), visi moka dalių rast, visi priima, niekas nesišaipo ir t.t. Čia kalbu apie priėmimą ir nesišaipymą ne tik apie meistrus, bet ir apie draugus, šeimos narius ir t.t.

Pasakykit, kodl prancūzai perka prancūziškus automobilius? Grynai dėl nacionalizmo? Ten pas juos su jais lengviau. Aišku, nebe tie laikai, kaip iki kokių 90tųjų, tai 90proc. automobilių Prancūzijoj buvo prancūziški, dabar turbūt 50/50, ar gal net mažiau, bet pasiūla milžiniška, tai ir paklausos daug atsiranda.

Nu tikrai su vokiečiais ir japonais (pastaruoju metu, nors prieš penkioliką metų irgi buvo visi super prietaringi ir pikti ant japonų) Lietuvoj daug lengviau, nei su prancūzais. Už tai kai žmonės renkasi mašiną ir klausia nuomonės, ir matau, kad žmogui visai neįdomu tas jo automobilis, bile gera tvarkinga transporto priemonė, tai niekada nerekomenduoju pirkt prancūzo. Ne dėl gerumo ar tvarkingumo, bet dėl to, kad kai tau px ir tu nieko nesupranti ir nenori suprasti, tai daug paprasčiau yra su  vokiškom markėm gyvent, mažiau galvą skauda, tik dažnai labiau piniginę. Bet kai to nežinai, tai irgi galvos neskauda.

 

Tipinė situacija. Į garažą atvažiuoja kolegos draugas/pažįstamas. Prasidaro garažo duris ir viduj mato kokias 10 mašinų. Iš lūpų jam išsprūsta "O KRW, pilnas garažas jolkų", taikant į Citroen << markę. Po to užeinu aš ir dėl įdomumo paskaičiuoju, kiek ten tų jolkų, nes dirbdamas jau ir nebepastebi, tai rezultatas (1vnt. Jeep, 1vnt. Volvo, 1vnt. Rover, 2vnt. Peugeot, 1vnt. Royce, 2vnt. Honda motociklų, 1vnt. dviračio...  ir 1vnt. Citroen). Likau nesupratęs. Kažkaip gal kilo mintis, kad kai pamatai Citroen C6, tai tas vaizdas užtemdo akis ir daugiau nieko nebematai :)


  • 1


#753837 Automobiliu skelbimai

Parašė tadas1991 2018 balandžio 07 - 14:19

Sveiki,

žiūrinėjau skelbimus 407c, bet čia Lietuvoj rastas kažką žmoniško tai beveik neįmanoma. Tai žvilgtelėjau į vokiečius ir užmačiau variantą 2009m kupą, 2.7 dyzelį, jau FL, už neblogą kainą. Bet komentaruose rašo jog leidžia aušinimo skystį. Kaip nujaučiu čia gali būti tas žymusis trišakis 2.7 variklių? Kiek gali atsistot sutvarkymas tokio dalyko? Ir ar išvis verta rizikuot su tokiu variantu ar gali būt kažkas daugiau? :) Dėkui už nuomones

Ten leist gali per izymuji trisaki, per neizymuji (bet realiai ne maziau problemini, tik lengviau pakeiciama) termostato flansa, per kruva kitu visokiu plastikiuku ar zarneliu. Sutvarkyt naujom dalim, priklauso kas yra konkreciai, bet nuo kokiu 20eur uz koki nuorinimo spuoga iki kokiu 140eur, jei termostato korpusas. Cia jau su darbu ir antifrizu. Termostato korpusas pats apie 75eur gal, zymusis trisakis gal apie 45 kainuoja. Tiksliai nebepamenu. Gauti ju nebeproblema visai, daznai pavyksta ta pacia arba kita diena gauti.
  • 1


#753661 apie tepalus

Parašė tadas1991 2018 balandžio 02 - 22:55

Ant marijos zemes dar esama nepadirbtu??? , persiprasau-ne padirbtu, bet skirtu treciuju saliu rinkoms???

Galima is "didmenos" gauti ta pati ka ta "didmena" parduotu vokietijos vartotojui???

 

Galiu duot kepure prikakot - maximose tikrai neimanoma nupirkt TIKRO gero tepalo.

Linkėjimai į Angliją


  • 1


#753029 Peugeot 807 valytuvai

Parašė tadas1991 2018 kovo 12 - 00:46

Pratęsiant seną temą.
Mačiau kad pas kitus modelius pastačius valytuvus stačius ir išjungus degima jie lieka stovėt, kai nori keist šluoteles.
Pas mane kažkodėl grįžta.
Jokių minčių?

Ijungiat degima ir jei economy mode, tai dar ir uzkuriat.
Isjungiat degima, raktelis spynelej.
Spaudziat valytuvu rankenele zemyn ir valytuvai stoja i servisine padeti, t.y. staciai.

Darkart paspaudus zemyn, gris i savo vieta. Jei, kol pakeisit valytuvus, uzmigs BSI, tai nebegris, bet ijungus degima ir paspaudus zemyn vistiek gris.
  • 1


#752887 PhanT P508 GT

Parašė tadas1991 2018 kovo 08 - 02:26

Viskas ten gerai su tom tunelinem plovyklom, as ten tik ir plaunu, greitai nuplauna, neturiu jokiu priekaistu, be to midi programa pemus ir siurbliai nemokamai

Nu tai cia kai prisiperki nauju masinu, prisipoliruoji ir nori savo veida ant sparno matyt sauleta diena, tai taip ir buna. Ne tik tunelines ir visokios kitokios plovyklos, bet ir draugas atsiremes subraizo medvilniniais treningais.
As kol buvau jaunas entuziastas, tai visai nesuprasdavau. Vaziuojam su zmogum kazkur dviem masinom, miskam ilist ar zvyrkelin jau blogai, o jei kur siauriau ir krumai ir lapai sonelius kutent pradeda, viskas ir stoja, sukasi. Paskui tolerancija kitokiam mastymui ir poziuriui atsirado beaugant. Bet vistiek patinka ziuret, kaip prancuzai ir ispanai dauzo ir brauko lizingines masinas parkuodamiesi, ir jiem ten px, o paskui tos masinos perekupu nuspakliuotais ir perdazytais bamperiais ir sonais atvaziuoja i autogida kaip ledines nedazytos ir net nepoliruotos, per 5metus nei vieno kontakto, ir net lakas nenublukes :)
Svetimas garaze tai gerbiu ir visus kolegas piktai vaikau, nes nu ne mano, bet savi tai jei bent nuplauni, jau ir liuks :)
Bet tai zmonems to reikia, jie jaucia pasitenkinima, kitiem malonumas ar atsipalaidavimas savaitgaliais blizgint, tai ir nori, kad ilgiau laikytus. Nu ir liuks irgi. Pasiula visokiu priemoniu poliravimui, vaskavimui, dangu, ir labai kokybisku ir brangiu be dideles paklausos gi ir neegzistuotu :)
  • 1


#752654 206 2.0hdi ecu-bsi fault

Parašė tadas1991 2018 kovo 02 - 11:14

Būtų labai gerai, o kažką gal numanai kame šaknys? Jei nieko neišgaminsiu, tai teks laukti :)

Tai skambink ir tarkis, neklausinėjęs


  • 1


#752418 406 2.2i sedanas daily-project

Parašė tadas1991 2018 vasario 26 - 02:09

Žinau aš tuos varžtus, ir juos atsukinėjau nekart 406 pečiuką keisdamas.

Paimi grąžtą ir išgręži tą viduriuką von. Atsisuka su paprasta žvaigžde.


  • 1


#752413 Dėl peugeot 407 2.7 hdi akumuliatoriaus

Parašė tadas1991 2018 vasario 26 - 01:21

Tą, kur prie pačio akumuliatoriaus kontakto užveržtas. Priėjimas iš šono, ne iš viršaus.

Biškį matosi jo kampukas, tarp storų laidų ir tos juodos plastmasės. Šitus viršutinius palik ramybėj, ten skirta laidų ir saugiklių priveržimui.


  • 1


#752382 volvo ar toyota?

Parašė tadas1991 2018 vasario 25 - 12:14

kaip kaip? sestadieni? pries kelias dienas buvo kalba apie neturejima laiko/noro savo masina remontuot nes geriau su mergaitem pabut, o cia va sestadieni dirbat aisku suprantu, savo masina remontuojant neuzdirbsi :) tik nesupykit kolega.

Nepykstu, už ką čia pykt.

Realybė yra tokia, kad šeštadienį (bet ne visada) dažnai daugiau ar mažiau kažką darau, bet tai būna tie darbai, kurie daromi neskubant ir prie ilgųjų projektų, kur norisi, kad pirmadienį atvažiavus ne tokia didelė darbo eilės kupra slėgtų. Ragelis nekeliamas ir klientai nepriimami, nes tai poilsio diena, o ką aš veikiu jos metu, mano asmeninis reikalas. O jei kas pradeda kabinėtis, kad "va mačiau, šeštadienį buvai ir kažką veikei, bet man tai netaisei mašinos šeštadienio vėlų vakarą, kai bandžiau prisiskambinti", tai tokiem veikėjam galima išvis ragelio nebekelti niekada, nes su chamais dirbti nemalonu.

Bet šiuo atveju buvo kitaip, žmogui buvo šalta ir reikėjo (ketvirtadienį) iki sekmadienio pakeisti sulūžusias pečiaus sklendes. Kadangi yra didelė eilė ir šiaip krūva darbo, tai normaliai galėčiau pasiūlyti kovo vidury. Buvo sutarta kita kaina ir padaryta be eilės nuo penktadienio popietės, kai jau buvau  pasidaręs visus penktadienio darbus, t.y. susivežiojau ir susiruošiau X7 variklius, užkūrėm komandiruotėje sutartą tik apžiūrėti C3 (buvo sugedęs raktas, kolega elektrikas su donoro detalėmis (pakeitė immo anteną) sulitavo ir mašina užsikūrė) ir diagnozavom C5II neveikiančių parktronikų bėdą (vakar veikė, o šiandien visų keturių galinių daviklių klaidos, užkišęs akį pamačiau supuvusius laidus, tai susitarėm laiką laidų remontui) ir paspėliojom dėl nesikūrimo bėdų, ir pabaigiau iki šeštadienio vakaro. Žmogus iš Tauragės tam sklendžių remontui važiavo du kartus - priduot ir atsiimt :)

Šiandien važiuojam slidinėti su šeima ir mergaite, bet vakare grįžęs gal, jei bus nuotaikos, prasuksiu pasižiūrėt į C5 X7 variklį, kurį reikia pakeisti iki kokio trečiadienio, o donorinis guli ant žemės, kurį dar reikia perrinkti naujomis visomis tarpinėmis ir diržais, o esamas dar iki galo neišimtas, kabo ant pagalvių su daug laidų ir šlangų dar neatjungtų. Atsuksiu kokį varžtą, pasiplanuosiu reikiamų dalių sąrašą, užsisakysiu ir lėksiu namo ramiai leist vakarą.

 

Supranti, kai dirbi ne darbe, o sau, tai tas darbas - visai kitoks požiūris ir kitokia gyvenimo dalis gaunasi. Tu nesi įsipareigojęs darbdaviui būti 8ryto vietoje, tai gali būti ir dešimtą, ir dvyliktą, gali vidury laiko kada nori išeiti, jei turi svarbių reikalų, nieko neatsiklausęs, bet neigiamas skirtumas tas, kad darbą vistiek turi padaryti iki sutarto laiko arba jei nespėji ir vėluoji, tai kartais netgi labai nieko negali, nes reikia padaryti. O kai planuojamas laikas būna purkštukų remontui ir keitimui dvi dienos, o gaunasi variklio diagnozavimas ir remontas arba keitimas - min dvi savaitės mašina stovi, o kartais ir daugiau, tai ta kupra būna labai didelė, nes kieme dar penkios stovi ir laukia, kodėl ne per dvi dienas anas susitaisė ir kodėl užima keltuvą. Taip pat, kaip ir "negali" sirgti, nes biuletenio nemoka. Nors dabar kažkaip jau lyg žada mokėti ir biuletenius, ir tėvystes, nes gi visi mokam VSD ir PSD, bet čia dar žiūrėsim, kaip bus, nes praktikos dar nėra, tik dabar įstatyminė bazė formuojama, bet labai laukiu žinių, nes būtų tikrai smagus pasistūmėjimas ta linkme :)

O tada ta sava kasdieninio trynimo darbinė mašina pasidaro tokia ne tai kad nėra laiko, bet paprasčiausiai visiškai neįdomu. Taisai tada, kai reikia, kad tik važiuot, o ne rankioji smulkius gedimėlius kiekvieną laisvą minutę. Tų smulkių gedimėlių visada yra ir bus. Nereiškia taip, kad ten visiškas grabas, va laisvai nuvažiavom iki Norvegijos, pavažinėjom vietoj ir atgal grįžom be problemų su mano darbine, bet tai ten vistiek visada kažkas kleba, kažkas sulūžę, koks ventiliatorius šaltas labai ūžia, aušinimo ventiliatorius išvis neveikia, bet tai žiemą pofig, kažkuris guolis truputį ūžia, bevažiuojant dar bėgių bumbulas visai sulūžo ir pradėjo ranką griaužt, tai visai numoviau ir junginėjau su pačiu kotu, nu ir t.t. Laisvalaikis prie kasdienio automobilio leidžiamas visiškai ne malonus, tai geriau jį remontuoji darbo metu, nes reikia važiuoti ir pinigus uždirbti, o laisvą laiką, jei nori leisti prie automobilių, tai pas mane visada yra koks nors keistų minčių kratinys. Šiuo metu darau 1992trų metų ZX su 2,0 HDi 80kw varikliu. O jei nenori leisti laisvalaikio prie automobilių, tai va puikus oras, saulė šviečia, lekiam ant kalniukų :)


  • 1


#751239 peugeot 407 nesuprantamas gedimas , sutrukcioja ir uzgesta po keliu se

Parašė tadas1991 2018 sausio 23 - 13:19

Tema beviltiska
  • 1


#751097 Peugeot 406 1.8 16v 1997 Traukos praradimas

Parašė tadas1991 2018 sausio 18 - 19:51

Tai zvakes bent pasikeisk naujom tinkamom profilaktiskai. Galima ir babina, bet ji brangi nauja, o naudotos visos tokios pacios. Galima uzdet naudota babina su naujais laidais nuo 8v variklio. Atrodys negraziai, bet 100proc. veiks ir gerokai pigiau. Tai taip isspresi kibirksti. O toliau dar galima kompresija pamatuot, purkstukus pasitikrint benzino, issitraukus, ir tada jau lieka tik kompiuterine diagnostika. Pas sita jungtis dar gali buti sena, ne OBD, bet dar kai kas ja turi, tik dauguma turinciu nebenori jau taisyti tokiu, nes nebuna savininkai mokus ir kantrus, o uz tokiu senienu remonta teoriskai turetu kainuoti daugiau, nei uz nauju, nes dazniausiai daugiausiai darbo vien apsitvarkyti aplinka darbui, analogiskai jie ir prastovi kieme ilgiausiai, kol pakyla rankos. Is elektrines dalies gali buti bet kas, pvz gazo potencas, mapas, kiauras kolikas (nuo duju montavimo pvz) ir t.t. Ir nauju daliu daugumos jau nebera, arba tik nekokybiskos. MAPa pernai nauja Bosch dar gavom uz 55eur, o simptomai buvo panasus. Dujas pradzioj pamirsk visai. Susitvarkius benza, galima jau listi ir prie ju. Be gero benzino darbo dujos gerai gali dirbti tik slangines, bet kibirkstis visvien turi but gera tada.
  • 1


#750230 Renault Megane Grandtour Intens 1.6dCi 130Ag

Parašė tadas1991 2017 gruodžio 13 - 10:53

Mačiau kažkokiam apyseniam Volvo lietuvių kalbą gamykliškai, irgi nustebino. Volvo, nes su RHR varikliu...


  • 1


#750148 p407 sunkiai sukasi vairas

Parašė tadas1991 2017 gruodžio 08 - 02:18

numesk eko nesamones ir tada turime traktorių,kuris teršia labai šauniai (žinoma teršia ir benzininiai varikliai,bet mūsų sveikatai tie visi 'dyzeliai' be eko sistemos puikiai sueina,tad gaunas ,taip jog,dauguma važiuoja pigiai savo pačių sveikatos dėka).Nežinau ,kaip jūs ,bet džiaugiuos ir tikiuos ,kad dyzeliai bus ribojami ar kitaip prižiūrimi ir ypač už ,tai ,kad būtų kaip nors griežtinama tvarka jų patikros metu,kad kuo mažiau 'kastruotų' jų lakstytšų gatvėse. Per pasktinius kelis mėnesius ,kai kalbėjom apie visas eko sistemas su dėstytojais ir .t.t ,tai smarkiai pakeitė požiūrį į dyzelius,būtent tą dalį ,kurie yra netvarkingi.Peace ,tik mano nuomone čia :)

Primink, ekologijos gerbejau, skaitytojams, ka padarei su savo benzino katalizatorium :)
  • 1